  • 11. Data: 2003-07-07 21:17:32
    Temat: Re: przelew
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > pełniejszy być już nie może - możesz wysyłać
    > *** blad ***

    Może być jeszcze pełniejszy :-)

  • 12. Data: 2003-07-08 06:25:31
    Od: "TED" <t...@s...pl>

    Bo nie masz numeru zgodnego ze standardem IBAN/NRB
    nie mniej jednak, jest to tez pelny format rachunku:

    12345678-9012345-67890-123 45

    pierwsze 8 cyferek to numer banku i oddzialu
    a dalej masz (ale w specyficznym formacie tego banku) numer kolejny rachunku
    czyli tzw "modulo", konto na jakim prowadzony jest Twoj rachunek, subkonto
    i walute.

    pozdrawiam
    TED

  • 13. Data: 2003-07-08 06:31:30
    Od: "TED" <t...@s...pl>

    Nazwy i oddzialu banku nie musisz wiedziec, gdyz jest ona zaszyta w numerze
    rachunku i podstawi sie kasjerowi natychmiast, jak ten wklepie rachunek.
    Przelewy moga byc realizowane w dwoch formatach:

    "standardowy" (czesto rozny w roznych bankach) np:

    11111111-222222-333333-444-555

    gdzie: 1 - numer oddzialu banku
    2 - numer kolejny rachunku w oddziale, tzw "modulo"
    3 - konto1 na ktorym prowadzony jest rachunek
    4 - konto2 - rozwieniecie konta
    opcjonalnie:
    5 - waluta, albo subkonto
    Takie transakcje sa przesylane zawsze w trybie TXT

    "miedzynarodowy" czyli IBAN/NRB

    kk-oooooooo-nnnn-nnnn-nnnn-nnnn

    kk - cyfra kontrolna (2 cyfry)
    oo - bank i numer oddzialu (8 cyfr)
    nn - numer kolejny rachunku (16 cyfr)
    RAZEM: 26 cyfr

    przy wpisywaniu w druczek przelewu lub jakikolwiek inny dokument wpisuje sie
    taki rachunek
    "ciurkiem", bez jakichkolwiek znakow rodzielajacych:

  • 14. Data: 2003-07-08 06:41:22
    Od: "Kropeczka" <U...@p...xo.pl>

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi :)
    Ponieważ w przelew bawiłam sie sama online, dlatego tak mi zalezało na
    informacji, czy wystarczy sam nr rachunku.
    Ale udalo się - format rachunku online był taki jak moje cyferki, nazwa
    banku sama wyszła.
    Jeszcze raz dzieki za odpowiedzi :)

    Pozdrawiam

    Kropeczka