  • 1. Data: 2004-11-29 09:30:23
    Temat: problem z kredytem mieszkaniowym
    Od: "Ryszard Ochudzki" <j...@g...net>

    Dzień Dobry,
    Może Państwo będziecie mogli mi poradzić.
    Chce kupić mieszkanie, mam wstepną decyzje kredytową w BPH, a sprzedający
    mają to mieszkanie z wpisana hipoteką na GE Mieszkaniowy, jako
    zabezpieczenie kredytu.
    I powstałe sytuacja patowa, bank sprzedających wystawił zaświadczenie że
    zwolni hipotekę po spełnieniu warunków, tj. wpłaty określonej kwoty i
    zawarciu aneksu do umowy kredytowej ( ponieważ tamtem kredyt jest
    kosolidacyjny na dwie nieruchomości).
    Reasumując, mój bank da kredyt , jak dostanie aneks z tamtego banku, a
    tamten bank da aneks jak dostanie pieniądze ......
    Każdy bank ma swoje procedury i nawzajem się zablokowały, co można zrobić w
    tej sytuacji, oprócz zmiany banku..??..;-(((.
    Z góry dziękuje za odpowiedz
    JR

  • 2. Data: 2004-11-29 14:33:52
    Temat: Re: problem z kredytem mieszkaniowym
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ryszard Ochudzki wrote:
> [...]
    > Każdy bank ma swoje procedury i nawzajem się zablokowały, co można zrobić w
    > tej sytuacji, oprócz zmiany banku..??..;-(((.

    Niech właściciel mieszkania pożyczy pieniądze gdzie indziej i spłaci kredyt.