  • 1. Data: 2005-02-23 12:29:20
    Temat: porównanie kont bankowych
    Od: "forum" <a...@w...pl>

    Witam,
    Piszę właśnie pracę dyplomową o koncie osobistym PKO BP. Muszę jeszcze
    napisać rozdział porównujący konta osobiste w polskich bankach. Czy ktoś z
    Was dysponuje takim opracowaniem (w miarę aktualnym), szczerze mówiąc
    najlepiej gdyby to był fragment pracy dyplomowej.
    Możecie mi polecić jakąś stronkę gdzie to znaleźć?

    Pozdrawiam
    Arast

  • 2. Data: 2005-02-23 12:42:32
    Temat: Re: porównanie kont bankowych
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    http://evil.pl/pip/faq.html#pyt5

  • 3. Data: 2005-02-23 21:19:03
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "forum" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Możecie mi polecić jakąś stronkę gdzie to znaleźć?

    Kup Rzeczpospolitą w czwartek zdaje się, jest tabelka. Zainwestuj 2,50 zł !

  • 4. Data: 2005-02-25 12:00:10
    Od: "wert" <w...@o...pl>

    Musze powiedziec ze koledzy wizardx12 i Krzysztof 'kwik cos tam' sa
    wyjatkowo zyczliwi.

    O tyle o ile wizardx12 dosc sympatycznie to zrobil, o tyle Krzysztof jakos
    tam moim zdaniem nie blysnal.

    Proponuje zeby zanim zabierze sie do nabazgrania czego kolwiek zastanowil
    sie chwile... moze pomoze,
    bo po co zawalac forum tego typu wstawkami?

    Pozdrawiam
    wert

  • 5. Data: 2005-02-25 15:00:08
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>