  • 1. Data: 2005-03-10 16:58:00
    Temat: pomozecie.... mBank?!?
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    Witam
    Dzis przyslali mi pakiet aktywacyjny z mBanku, zakladalem konto eKonto.
    Chcialbym to jak najszybciej odeslac
    zeby miec juz konto. Wszedlem na ich stronke i aktywowalem tymi kodami
    tymczasowymi, dostalem juz
    hadlo i identyfikator, i moge wejsc na swoje konto i zobaczyc ze mam 0 zl ;)
    i zdefiniowac przelew itp, ale
    oczywiscie narazie nie mam czego przelewac.
    Nie bardzo wiem co mam dalej zrobic... dostalem dwie indentyczne umowy mam
    je podpisac i jedna im wyslac to wiem. ale dostalem tez jakies oswiadczenie
    " [Oswiadczam ze zapoznalem sie z "regulaminem korzystania
    z uslug supermarketu z funduszami".....] Niebardzo wiem co to jest, o co z
    tym chodzi bo tam nalezy podac
    swoj NIP.... mam NIP ale przeciez nie wszyscy maja co zakladaja sobie takie
    konta... wiec po co to jest?
    o co chodzi z "supermarketem"?!? No i czy ja musze to podpisywac i wysylac.
    No i w sumie tylko na tej kartce jest numer mojego konta... ?!

    I drugie pytanie...
    Skad oni maja wiedziec czy chce miec Karte czy nie...? bo na umowie nalezy
    sie tylko podpisac... ?

    Pozdrawiam i z gory dzieki za rozwianie watpliwosci

  • 2. Data: 2005-03-10 17:10:58
    Temat: Re: pomozecie.... mBank?!?
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    i jeszcze pytanko.... karta w mBanku jest darmowa prawda... ale za PIN
    trzeba zaplacic?.. jak to jest?

    czym moje konto narazie rozni sie od takiego w pelni aktywnego... bo teraz
    jest chyba jakies
    niepelnosprawne... jakie sa roznice.. czy moge cos na nie wplacic/wyplacic?
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-03-10 17:25:34
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik rom3k napisał:
    > i jeszcze pytanko.... karta w mBanku jest darmowa prawda... ale za PIN
    > trzeba zaplacic?.. jak to jest?

    ?? Nic nie placisz.

> [...]
    > jest chyba jakies
    > niepelnosprawne... jakie sa roznice.. czy moge cos na nie wplacic/wyplacic?

    Wplacac mozesz. Nie mozesz wyplacac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-03-10 17:26:41
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik rom3k napisał:

> [...]
    > konta... wiec po co to jest?
    > o co chodzi z "supermarketem"?!? No i czy ja musze to podpisywac i wysylac.

    Jak chcesz korzystac s supermarketu to podpisujesz i odsylasz, a jak nie
    to nie.

    > I drugie pytanie...
    > Skad oni maja wiedziec czy chce miec Karte czy nie...? bo na umowie nalezy
    > sie tylko podpisac... ?

    Zamawiasz ja telefonicznie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-03-10 17:29:11
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > ?? Nic nie placisz.

    w ksiazeczce "Taryfa prowizji i oplat bankowych" jest
    [..Visa Electron do rachunkyu EKONTO
    ..
    12. Oplata za PIN 2zl
    ..
    .....]

    no wiec o co tu chodzi z tym PINEM?

  • 6. Data: 2005-03-10 17:29:58
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    > Jak chcesz korzystac s supermarketu to podpisujesz i odsylasz, a jak nie
    > to nie.

    A co to jest supermarket??? jesli mozna widziec?

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-03-10 17:32:01
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    http://www.fundusze.mbank.com.pl/

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-03-10 17:33:34
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik rom3k napisał:

    > 12. Oplata za PIN 2zl

    A nie jest to czasami "oplata za zmiane pin" ??

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2005-03-10 17:33:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > 12. Oplata za PIN 2zl
    > ..
    > .....]
    >
    > no wiec o co tu chodzi z tym PINEM?

    Za zmianę PINu. Na wszystkie Twoje pytania jest odpowiedź na stronach
    mbanku.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 10. Data: 2005-03-10 17:40:27
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    > http://www.fundusze.mbank.com.pl/

    dzieki.... a warto w to wchodzic, jesli powiedzmy moje konto bedzie glownie
    sluzylo do Allegro i bezdie na nim
    maksymalnie kilka set zlotych... czy jesli tego nie podpisze i nie wysle im
    to bede mogl pozniej majac juz konto
    dolaczyc do tej opcji?
    pozdrawiam