  • 1. Data: 2005-03-10 14:52:03
    Temat: Konto24 w BZ WBK
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    Witam!

    Czy ktoś może wie, czy BZ WBK wymaga stałych wpływów na Konto24? Niby na
    stronie piszą, że nie, ale jak wejdę na stronę wypełnianie wniosku to jak
    wół stoi:
    "1) Z wyborem konta wiąże się z koniecznością utrzymania minimalnych
    miesięcznych wpływów w wysokości odpowiednio:
    500 PLN - Konto24 i Konto24 Plus,
    3000 PLN - Konto24 Prestiż"

    Więc jak to w końcu jest? Konieczne są te wpływy czy nie?
    Sporo tam innych nieścisłości - co innego w regulaminach, cennikach i na
    stronach. I bądź tu mądry :-/

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 2. Data: 2005-03-10 15:20:52
    Temat: Re: Konto24 w BZ WBK
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> wrote:
    > Więc jak to w końcu jest? Konieczne są te wpływy czy nie?
    > Sporo tam innych nieścisłości - co innego w regulaminach, cennikach i
    > na stronach. I bądź tu mądry :-/

    I tak ci tego nie bedzie nikt sprawdzal - mozesz miec jedynie problemy
    przy uzyskaniu produktow kredytowych (czyli nawet zwyklej debetowki VC
    ;)

  • 3. Data: 2005-03-10 15:25:49
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > I tak ci tego nie bedzie nikt sprawdzal - mozesz miec jedynie problemy
    > przy uzyskaniu produktow kredytowych (czyli nawet zwyklej debetowki VC ;)
    No właśnie o nią mi chodzi :-/ Więc czy ktoś wie jak to jest z tymi
    wpływami?

  • 4. Data: 2005-03-10 15:32:39
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:42305efc$1@news.home.net.pl...
    > Czy ktoś może wie, czy BZ WBK wymaga stałych wpływów na Konto24? Niby na

    Też sobie bank wybrałeś. Gorszego w okolicy chyba jużnie było? Najwyżej Ci
    zamkną konto i tylko zyskasz na tym - co najmniej 6zl/mc.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2005-03-10 15:35:38
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Też sobie bank wybrałeś. Gorszego w okolicy chyba jużnie było? Najwyżej Ci
    > zamkną konto i tylko zyskasz na tym - co najmniej 6zl/mc.
    Przynajmniej tanio czeki realizują :-P

  • 6. Data: 2005-03-10 15:55:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> wrote:
    > No właśnie o nią mi chodzi :-/ Więc czy ktoś wie jak to jest z tymi
    > wpływami?

    Bez stalych wplywow jej nie dostaniesz raczej

  • 7. Data: 2005-03-10 17:12:43
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    dostaniesz, dostaniesz, a może ja mam dobre układy w moim banku ;)
    konto założone 7 czerwca 04, a kartę VC debetową dostałem 29 sierpnia 04 ;)
    a wpływów to nie było nawet ponad te 500 zł :) w dodatku konto student24 ;)
    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 8. Data: 2005-03-10 17:28:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Kubiczek <u...@h...com> wrote:
> [...]
    > konto założone 7 czerwca 04, a kartę VC debetową dostałem 29 sierpnia
    > 04 ;) a wpływów to nie było nawet ponad te 500 zł :) w dodatku konto

    A to moze sie cos zmienilo? :) Ale do studenckich podchodzili mniej
    rygorystycznie

  • 9. Data: 2005-03-10 17:47:49
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Bez stalych wplywow jej nie dostaniesz raczej
    Infolinia twierdzi inaczej. Nie trzeba mieć żadnych wpływów żeby dostać VC
    debetową. Tylko jak to jest z samym konem? Ehh, chyba się tam przejdę. Tylko
    kolejki są wysoce zniechęcające :-/

  • 10. Data: 2005-03-11 09:32:02
    Od: KrzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2005 18:47:49 +0100, Maciej Wójcik napisal/a:

    > Infolinia twierdzi inaczej. Nie trzeba mieć żadnych wpływów żeby
    > dostać VC debetową. Tylko jak to jest z samym konem? Ehh, chyba się tam
    > przejdę. Tylko kolejki są wysoce zniechęcające :-/
    Od kilku miesięcu nie ma wymogu stałych wpływów - także przy koncie
    Prestiż.
    Jesli chdozi o "pójde do nich i sie spytam" to czasem może być problem
    - w Oddziałach moga twierdzić inaczej niz przewiduje "góra".
    Co do kart to za równo o VC Classic czy MasterCard(do konta w euro,
    debetowa) twierdzą, że nie trzeba stałych wpływów - ale jak to by
    było w praktyce to nie sprawdzałem.

    --
    Krzysztof Lerski