  • 1. Data: 2004-10-25 19:54:47
    Temat: połaćzenie szyfrowane w mBanku
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Mam pytanko - czy to tylko Mozilla wywala przy przejściu do historii
    rachunku, że przechodzę na stronę, na której część elementów nie jest
    szyfrowana, czy jest tak wszędzie i na tej zasadzie to działa. Pytam bo
    denerwuje mnie to, poza tym... trzeba dmuchać na zimne...

    Pozdr.
    Onzo

  • 2. Data: 2004-10-25 20:00:46
    Temat: Re: połączenie szyfrowane w mBanku
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/25/2004 9:54 PM, Użytkownik Onzo napisał :

> [...]
    > szyfrowana, czy jest tak wszędzie i na tej zasadzie to działa. Pytam bo
    > denerwuje mnie to, poza tym... trzeba dmuchać na zimne...

    Jak sobie ustawisz tak masz:
    Preferencje -> Prywatność i zabezpieczenia -> SSL

  • 3. Data: 2004-10-25 20:05:21
    Temat: Re: połaćzenie szyfrowane w mBanku
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Onzo wrote:
    > Mam pytanko - czy to tylko Mozilla wywala przy przejściu do historii
    > rachunku, że przechodzę na stronę, na której część elementów nie jest
    > szyfrowana, czy jest tak wszędzie i na tej zasadzie to działa.

    Moja Mozilla Firefox 0.9.2 nie wywala się z żaden sposób.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-10-25 20:20:19
    Od: "Piotr D" <p...@o...pl>

    > Moja Mozilla Firefox 0.9.2 nie wywala się z żaden sposób.

    Ten 0.9.2 to juz niezbyt swiezy jest, na www.firefox.pl masz polskiego 1.0PR
    w ktorym poprawiono pare rzeczy. Ale to juz troche OT.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-10-26 18:37:22
    Od: lstrike <l...@o...pl>

    Onzo wrote:
> [...]
    > szyfrowana, czy jest tak wszędzie i na tej zasadzie to działa. Pytam bo
    > denerwuje mnie to, poza tym... trzeba dmuchać na zimne...

    Używam obecnie Mozilli 1.4 pod SUSE 9.0 i nie mam najmniejszych
    problemów. Zrywanie połączenia szyfrowanego miałem natomiast regularnie
    używając swego czasu wersji 1.6 Też mnie to doprowadzało do szału bo
    powtarzało się to zawsze przy wykonywaniu określonej czynności (jeśli
    dobrze pamiętam były to przelewy przyszłe). Obstawiałem wtedy że było to
    fatalnie działające łącze do netu (LAN przez WiFi), ale praktycznie
    jednocześnie wymieniłem i łącze i Mozille więc udało mi się tego
    zweryfikowac.

    --
    /lstrike