  • 1. Data: 2005-12-10 15:23:42
    Temat: połaczenie mbanku i multibanku
    Od: "Greg" <g...@i...com>

    Witam,

    Czy uważacie że bzinesowo miałoby to sens dla BRE?

    grzego

  • 2. Data: 2005-12-10 15:27:42
    Temat: Re: połaczenie mbanku i multibanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Greg <g...@i...com> wrote:
    > Czy uważacie że bzinesowo miałoby to sens dla BRE?

    nie.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-12-11 06:50:33
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Greg" <g...@i...com> napisał w wiadomości

    > Czy uważacie że bzinesowo miałoby to sens dla BRE?

    Tak. Mialbym wreszcie wszystko w jednym miejscu a nie jak teraz
    dwa loginy, dwa hasla, dwie karty...

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2005-12-11 10:40:10
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Marcin wrote:
    > Witam
    >
    > Użytkownik "Greg" <g...@i...com> napisał w wiadomości

    > Tak. Mialbym wreszcie wszystko w jednym miejscu a nie jak teraz
    > dwa loginy, dwa hasla, dwie karty...

    A czy TY jesteś prezesem tego banku, lub większościowym akcjonariuszem?
    To się nazywa odpowiedź nie na temat.

    Leszek

  • 5. Data: 2005-12-11 12:27:38
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał w wiadomości

    > A czy TY jesteś prezesem tego banku, lub większościowym akcjonariuszem?

    Nie. Ale takich klientow tez jest spora grupka. Gdyby polaczyc to oddzialy
    to klient odstawalby jedna karte, jedne hasla jednorazowe, dzialalby jeden
    serwer (zestaw serwerow), bylaby jedna wersja Altmairy, moznaby
    ograniczyc obsluge (np. placowka multi obok centrum kredyowego mB).
    To sa jakies oszczednosci. Wiec i sens biznesowy jest. Nie wiem czy
    oszczednosci
    bylyby wieksze niz korzysci z istnienia dwoch oddzialow.
    Zreszta chyba nikt sie tutaj nie spodziewa, ze odpisze mu prezes BRE lub
    Commerz?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2005-12-11 12:49:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin <n...@n...ocm> wrote:
    > Zreszta chyba nikt sie tutaj nie spodziewa, ze odpisze mu prezes BRE
    > lub Commerz?

    Nie -= ale mozna poszukac odpowiedzi na to pytanie - ktore nie raz i nie dwa
    padlo :)

  • 7. Data: 2005-12-11 22:49:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin napisał(a):

> [...]
    > ograniczyc obsluge (np. placowka multi obok centrum kredyowego mB).
    > To sa jakies oszczednosci. Wiec i sens biznesowy jest. Nie wiem czy

    Gdyby polaczyc wszystkie banki obecne na rynku w jeden to tez by byly
    takie oszczedznosci :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-12-13 01:15:33
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Sun, 11 Dec 2005 23:49:02 +0100 Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Gdyby polaczyc wszystkie banki obecne na rynku w jeden to tez by byly
    > takie oszczedznosci :)

    po co się ograniczać? lepiej połączyć wszystkie firmy w jedną Firmę.
    Ale dalej mamy redundancję... należy też włączyć wszystkie państwa, i
    organizacje w Jedność :-)

  • 9. Data: 2005-12-13 18:49:18
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    > Gdyby polaczyc wszystkie banki obecne na rynku w jeden to tez by byly
    > takie oszczedznosci :)

    Gdyby ktos mial takie mozliwosci i pieniadze na wykup bankow to z pewnoscia
    by to zrobil i zarabial na tym ogromne pieniadze w porownaniu z dzisiejszymi
    bankami razem wzietymi bo by nie mial knkurencji i by dyktowal ceny. Na
    szczescie
    chyba nikt nie ma tyle pieniedzy i jest cos takiego jak urzad antymonopolowy
    ktory nie pozowoli na takie polaczenia. Co widac na przykladzie BPH i Pekao.
    Uni Credito chce je polaczyc a urzednicy staraja sie to uniemozliwic.
    A w przypadku mB i multi to nie sa nawet dwa banki a dwa oddzialy tego
    samego
    banku. O tym czy przes BRE postepuje madrze swiadcza wyniki tych oddzialow
    i calego BRE. Jeden z najwikeszych bankow w Polsce ma zyski mniejsze od
    Lukasa...

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 10. Data: 2005-12-15 12:11:44
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

    >O tym czy przes BRE postepuje madrze swiadcza wyniki tych oddzialow
    > i calego BRE. Jeden z najwikeszych bankow w Polsce ma zyski mniejsze od
> [...]
    tylko ze lukas żyje z "gótwek" o ktore są nieźle oprocentowane a przez co
    bardzo dochodowe... mankamentem jest tylko to ze caly czas trzeba o nie
    walczyc a z rynku wypasc jest bardzo łatwo
    natomaiast detal BRE postawił na hipoteke i karty kredytowe ktore tez daja
    dobrze zarobic ale w długim terminie, a raz zdobyty klient jest na ogól wierny
    (bo mocno uwiazany)
    według mnie to za wcześnie mówić że model biznesowy BRE jest zły, ale tez
    trzeba oddać chwałe dla Lukasa

    pozdrawiam Magnat