  • 1. Data: 2002-05-05 10:15:42
    Temat: podatek od lokat w Lukasie
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Czy Lukas nie uwidacznia na wyciagu podaktu od lokat?
    Skonczyla mi sie dzisiaj lokata i pobrania podatku nie widze a kwota
    odsetek wydaje sie byc juz pomniejszona o niego.
    Przy normalnej kapitralizacji na rachunku Lukas porzadnie podaje
    podatek jako osobna operacje wiec troche dziwne, ze przy lokatach nie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-05-05 10:53:31
    Temat: Re: podatek od lokat w Lukasie
    Od: qwerty <q...@s...pl>

    > Czy Lukas nie uwidacznia na wyciagu podaktu od lokat?

    Może jest to lokata antybelkowa, założona przwd 1 grudnia 2001, stąd brak
    podatku.

    qwerty

  • 3. Data: 2002-05-05 11:00:50
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 5 May 2002 10:53:31 GMT, qwerty <q...@s...pl> wrote:

    >Może jest to lokata antybelkowa, założona przwd 1 grudnia 2001, stąd brak
    >podatku.

    Nie. Zreszta z kwoty odsetek wynika, ze podatek juz sobie odliczono.

  • 4. Data: 2002-05-06 09:10:06
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"

    > Nie. Zreszta z kwoty odsetek wynika, ze podatek juz sobie odliczono.

    dla lokat sprawa jest trudniejsza bo trzeba bylo przewidziec stare, przelom do 1
    marca bezpodatkowy i od 1 marca z podatkiem i naruszenie lokaty starej z
    potraceniem podatku wstecz. Wiec normalnie mogli tego nie zrobic.
    Dla biezacych rachunkow to pryszcz i nic dziwnego ze dziala ;-))
    *** blad ***