  • 1. Data: 2003-10-29 12:27:34
    Temat: pochwale ING-BSK
    Od: "zgred" <z...@n...com>

    Witam.
    Mam tam OKO. Wspólne. Zbieramy na nie składki za [...] i raz w miesiacu
    przelewamy docelowo. ;>
    TPiO mówi, że jeden przelew w miesiącu jest bez prowizji, a kolejny - 20zł
    (ouć!).
    Ze zdumieniem odkryłem na ostatnim ZT potrącenie owych 20zł. Aż mnie
    podrzuciło.
    Sądziłem, że "cichcem" zmienili TPiO dla OKO (zazwyczaj "zmiany TPiO podaje
    się do wiadomości przez wywieszenie w oddziałach") i nie mogłem "się posiąść
    z oburzenia" ;> Sprawdziłem - jednak nie. TPiO jako i wprzódy.
    Zadzwoniłem do Oddziału (Katowice, os. Witosa) z "reklamacją" i prośbą o
    wyjaśnienia.
    Jednak po dokładnym zbadaniu sprawy wyszło, że jednak mój 'współwłaściciel'
    spóźnił się 2 miesiące temu o parę dni i we wrześniu zrobiliśmy 2 przelewy.
    3-go i 30-go dnia miesiąca. Cóż - wyszło, że mieli prawo obciążyć.
    Zadzwoniłem do pani, żeby odszczekać, a tam się dowiedziałem, że "Ponieważ
    te przelewy faktycznie robione były dość regularnie raz w miesiącu i koniec
    sierpnia wypadł w weekend", to Bank nam tę prowizję zwróci.
    Bardzo ładnie.

    A tak na marginesie - polecam OKO wszystkim tym, którzy nie wiedzą jak
    wpłacać gotówkę do mBanku. (Prowadzenie, ZT i 1 przelew w miesiącu bez
    opłat. Odsetek też "bez", chyba, że na koncie >1kpln)

    Dziekuje. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-10-29 19:41:22
    Temat: Re: pochwale ING-BSK
    Od: zdan <z...@i...pl>

> [...]
    > te przelewy faktycznie robione były dość regularnie raz w miesiącu i koniec
    > sierpnia wypadł w weekend", to Bank nam tę prowizję zwróci.

    Po prostu chyba wreszcie zmądrzeli i chcą zatrzymąć u siebie tę część
    klientów, która jeszcze im została...

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | zdan at piast.trzepak.net
    / / | | || || |\ | http://zdan.piast.trzepak.net
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 3. Data: 2003-11-01 22:59:45
    Temat: Odp: pochwale ING-BSK
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@g...pl>

    > Po prostu chyba wreszcie zmądrzeli i chcą zatrzymąć u siebie tę część
    > klientów, która jeszcze im została...
    Według tego co większość z Was pisze .... nie ma dobrego Banku ... WSZYSTKIE
    są złe ;)

    Tomasz
    < NOTO >