  • 1. Data: 2003-10-29 11:33:16
    Temat: FIZ antybelkowe tak czy nie
    Od: "Zbyszek" <z...@W...onet.pl>

    Moze ktoś mnie przekona - jestem na NIE.
    Powody: koniecznośc założenia i prowadzenia rach. w IDM, mała płynnośc jaka
    zwykle towarzyszy FIZ powodująca znaczną przecenę przy sprzedaży giełdowej. No
    chyba że emitent deklaruje skup po wartościach z notowań.
    Ponadto z oferty FIZ tylko skarbiec i unikorona są w miare bezpieczne, reszta
    mieszane w akcje - co ciezko przewidziec jak sie opłaci. Ciekawi mnie fundusz
    nieruchomosci CAIB - co o nim sądzicie ?
    Obrót OFI przez mbank czy multi wydaje sie znacznie łatwiejszy, można się
    szybko wycofać, wrocic itd wielokrotnie unikajac co wiekszych "dołów" . A może
    mbank wprowadzi jakies FIZ ?

    ZN