  • 1. Data: 2004-01-13 15:43:51
    Temat: płatność emkartą mbanku przez ecard
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    otoz chcialem ja zaplacic abonament allegro za pomoca mojej emkarty online
    przez ecard
    wpisalem wszystkie numerki, podalem waznosc, po czym uzyskalem komunikat:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Brak Autoryzacji

    Wystąpił problem z autoryzacją - podany typ,
    numer karty, data jej ważności lub kod CVC2/CVV2 są niewłaściwe.
    Prosimy jeszcze raz uważnie wypełnić pola formularza,
    zgodnie z danymi zawartymi na karcie.

    Transakcja NIE została zawarta~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Czemu?
    Jakies pomysly? oczywiscie pisze takze do mbanku

    pzdr,

    skórzane etui dla twojego tungstena

  • 2. Data: 2004-01-13 16:01:17
    Temat: Re: płatność emkartą mbanku przez ecard
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "ygreko" <y...@n...space.pl> napisał w wiadomości
    > otoz chcialem ja zaplacic abonament allegro za pomoca mojej emkarty online
    > przez ecard

    IMHO allegro jest obslugiwane przez PolCard.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-01-13 16:02:41
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

> [...]

    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    >
    > Czemu?
    > Jakies pomysly? oczywiscie pisze takze do mbanku

    Zanim napiszesz pytanko kontrolne: Załadowałeś karte przedtem?
    bo można zapomnieć w ferworze:)))

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 4. Data: 2004-01-13 17:10:54
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "Karolcia" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
    > Zanim napiszesz pytanko kontrolne: Załadowałeś karte przedtem?
    > bo można zapomnieć w ferworze:)))

    zgadza sie -- mozna zapomniec
    i tak wlasnie sie stalo, bo w roztargnieniu sprawdzilem ze na ekoncie mam 3x
    wiecej kasy niz chce zaplacic a przeciez ekonto to nie ekarta i najpierw
    trza ja naladowac...

    gdybyscie slyszeli ten plask ktory sie rozlegl jak sie walnalem otwarta
    dlonia w czolo
    ech, troche techniki i sie czlowiek gubi :)

  • 5. Data: 2004-01-13 17:14:40
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
    [...]
    > IMHO allegro jest obslugiwane przez PolCard.

    po wybraniu 'zaplac karta' na moim koncie allegro pokazala sie strona
    pay.ecard.pl
    czyli pewnie zmienili dostawce uslug platniczych

  • 6. Data: 2004-01-13 19:14:21
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > po wybraniu 'zaplac karta' na moim koncie allegro pokazala sie strona
    > pay.ecard.pl
    > czyli pewnie zmienili dostawce uslug platniczych

    Mamy rozne allegro? :D

    Po wybraniu platnosci pokazuje mi sie cos takiego

    Poniższy formularz służy do przekazania informacji firmie PolCard S.A. na
    temat płatności na konto serwisu Allegro, którą chcesz zrealizować. Po
    naciśnięciu przycisku Płacę zostanie nawiązane szyfrowane połączenie (SSL) z
    serwisem PolCard. Dane dotyczące numeru karty płatniczej oraz jej daty
    ważności podawane będą dopiero nawiązaniu szyfrowanego połączenia z firmą
    PolCard

    a dodatkowo link:

    http://allegro.pl/info/polcardinfo.php

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-01-13 20:32:34
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
    [...]
    > Mamy rozne allegro? :D

    probuje sprawdzic jeszcze raz, ale od 7 minut nie moge sie nawet zalogowac
    do allegro

    > Po wybraniu platnosci pokazuje mi sie cos takiego

    a mi po wybraniu platnosci pokazuje sie czysta strona

    ale za to wlasnie dostalem odpowiedz od mbanku
    wyglada ona tak:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Uprzejmie informuję, że ta strona nie została przetestowana na okoliczność
    transakcji eKartą. Listę sklepów internetowych, w których na pewno zapłaci
    Pan eKartą jest dostępna pod załączonym linkiem:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/delfin/ie/m2c.html#

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~

    bardzo ciekawe
    nieistotne z jakiej strony place, wazne przez jakiego operatora
    czy jest to polcard czy ecard to mbank powinien wiedziec
    cos mi to smierdzi brakiem profesjonalizmu i spadologia ze strony mbanku...

    [po chwili]

    oczywiscie, szkoda slow...
    zaraz milej pani z mbanku odpisze na tego maila, bo wlasnie mi sie
    zaladowala strona mbanku, gdzie jest jak byk napisane, ze za allegro moge
    zaplacic

    grunt to dobra wiedza pracownikow banku

    [...]

  • 8. Data: 2004-01-13 20:38:39
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
    [...]
    > Mamy rozne allegro? :D

    jednak to samo...

    > Po wybraniu platnosci pokazuje mi sie cos takiego
    [...]

    tak, mi tez sie pokazuje dokladnie cos takiego, ALE po kliknieciu 'płacę'
    przenosi mnie na strone https://pay.ecard.pl/servlet/PS

    czyli podtrzymuję w całości to, co napisałem wcześniej

    a niewiedza pracownika mbanku jest porazajaca
    a takze umiejetnosc czytania ze zrozumieniem

    dlaczego w tym kraju jest tak, ze takie firmy dzialaja jakby ich zarzadcami
    byli totalni amatorzy?
    wlasnie jestem w trakcie ciaglych reklamacji w idei na notorycznie zle
    dzialajacego popa -- watek do obejrzenia na pl.misc.telefonia.gsm

    po prostu wszedzie spotykam sie z nieznajomoscia oferowanych produktow i
    niekompetencja pracownikow
    a naprawde nie trzeba duzo, aby pracownik mbanku wiedzial, ze za allegro
    mozna placic ekarta... ech

  • 9. Data: 2004-01-13 20:49:18
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    > a naprawde nie trzeba duzo, aby pracownik mbanku wiedzial, ze za allegro
    > mozna placic ekarta... ech

    Czy wedlug Ciebie pracownik powienien
    znac nazwy wszystkich firm przyjmujacych
    platnosci kartami w Polsce?
    Allegro jest bardzo popularne w pewnych kregach,
    ale dla wiekszosci ludzi w Polsce to
    nazwa nic nie mowiaca.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 10. Data: 2004-01-13 21:15:43
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "Marcin" <n...@n...com> wrote in message

    > Witam
    >
    > Użytkownik "ygreko" <y...@n...space.pl> napisał w wiadomości

    > Czy wedlug Ciebie pracownik powienien
    > znac nazwy wszystkich firm przyjmujacych
    > platnosci kartami w Polsce?

    nie
    powinien znac nazwy firm przyjmujacych platnosc KARTA DANEGO BANKU
    poza tym przed wyslaniem maila DO KLIENTA MYLNA INFORMACJA moglby to
    sprawdzic w swoich wlasnych materialach udostepnionych mu przez bank -- w
    koncu to jego praca i za to ma placone

    zwlaszcza ze pracowniczka podala mi linka do strony na ktorej jest jak byk
    napisane ze mozna placic -- czy sama tego nie sprawdzila?

    to jest po prostu niekompetencja
    [...]