  • 21. Data: 2014-04-24 15:50:34
    Temat: Re: płacenie rachunku na kwot milion złotych kartą
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 23:29:04 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > P.S. Wroclaw-Singapur LOTem dla 4 osob - 16 tys w klasie economy. A w
    >
    > srode 55 tys. A w business ... 13 tys.

    Na samolot mozna wydac kazda kase.Do tego przyjmuja platnosc karta;)
    40tys PLN za pierwsza klase na dlugiej trasie jest standardowa cena.
    Przy 4 osobach to 160kPLN.
    Jesli latac co miesiac..;)

  • 22. Data: 2014-04-24 21:03:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 24 Apr 2014 13:19:14 +0200, J.F napisał(a):

    > No ale widzisz - Getin ma karte paliwowa, BZwbk mialo 1% zwrotu za
    > platnosci karta - najpierw na wszystkie, potem za wybrane sklepy ... w
    > tym stacje paliwowe.

    Ale to akcja banku, nie stacji / sieci.

    > Teraz stacje skreslone ... ale przez pewin czas byly, i ciekaw
    > jestem - jakas ogolna polityka banku, czy stacje benzynowe jakies
    > wieksze prowizje placily ... a wydawaloby sie ze nie bardzo maja z
    > czego ...

    Mi się wydaje, że to po prostu dobry "lep", bo na paliwo z reguły te
    kilkaset złotych miesięcznie się wydaje. A te karty zawsze miały jakiś
    górny limit, żeby bank za dużo na promocję nie wydał.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 23. Data: 2014-04-25 12:23:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości

    >Ale to akcja banku, nie stacji / sieci.

    Myslisz, ze sklepy nie braly w tym udzialu (finansowego) ?

> [...]
    >jakiś
    >górny limit, żeby bank za dużo na promocję nie wydał.

    Wydajesz&zarabiasz chyba zadnego limitu nie mialy. Inne payback chyba
    tez nie - bo i po co - bank dostawal swoja prowizje, dzielil sie, ale
    nadal cos zostawalo. Im wiecej klient dostal, tym wiecej i bank
    zarobil.

    Teraz czasy inne, prowizje spadly ... ale ciekaw jestem czy
    ograniczenie branz uprawniajacych do zwrotu to kwestia ograniczenia
    kosztow, czy te branze jakos sie z bankiem dziela.

    J.

  • 24. Data: 2014-04-26 12:59:13
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-04-24 08:15, ls pisze:

    > Na to tez maja sposob: zamroczony klient podpisuje papier, na ktorym stoi, ze jak
    wroci do domu, niezwlocznie odda dlug, ktory zaciagnal w klubie.

    No to z gotówka, obstawą i bez dokumentów :)

  • 25. Data: 2014-04-26 21:00:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 25 Apr 2014 12:23:31 +0200, J.F napisał(a):

    > Myslisz, ze sklepy nie braly w tym udzialu (finansowego) ?

    Wszystkie spożywcze, łącznie z osiedlowymi? Wszyskie stacje paliw, łącznie
    z noname na wsi? Nierealne.

> [...]
    > tez nie - bo i po co - bank dostawal swoja prowizje, dzielil sie, ale
    > nadal cos zostawalo. Im wiecej klient dostal, tym wiecej i bank

    Ale to były zwroty w granicach 1%. To mozna było sfinansować z prowizji, w
    ostateczności niewiele dołożyć, a klienta przyciąć na innej prowizji.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 26. Data: 2014-04-28 08:11:23
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu sobota, 26 kwietnia 2014 12:59:13 UTC+2 użytkownik MarcinF napisał:

    wroci do domu, niezwlocznie odda dlug, ktory zaciagnal w klubie.

    > No to z got�wka, obstaw� i bez dokument�w :)

    A najbezpieczniej z zona lub tesciowa ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 27. Data: 2014-04-28 08:19:41
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-04-26 12:59, MarcinF pisze:

    > No to z gotówka, obstawą i bez dokumentów :)

    Nie pomoże.
    Obstawa w magiczny sposób zniknie (był przypadek, że ochrona wyrzuciła
    kolegę poszkodowanego), lub straci pamięć jak poszkodowany.
    Do klubu zupełnie przypadkiem zajrzy notariusz, którego poszkodowany
    ubłaga, aby spisał oświadczenie notarialne o zwrocie długu i pozwolił
    "podpisać" je odciskiem palca.
    Taka będzie wersja klubu i notariusza.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2014-04-28 08:53:44
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > Do klubu zupełnie przypadkiem zajrzy notariusz, którego poszkodowany
    > ubłaga, aby spisał oświadczenie notarialne o zwrocie długu i pozwolił

    No to z gotówką i fałszywym dowodem.
    Tylko potem po gębie znajdą i obiją ;-)

  • 29. Data: 2014-04-28 10:03:42
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 08:53:44 UTC+2 użytkownik cef napisał:
    > No to z gotówką i fałszywym dowodem.
    > Tylko potem po gębie znajdą i obiją ;-)

    Albo, co gorsza, zostaniesz oskarzony o oszustwo i bezwzglednie osadzony (podejrzenie
    mataczenia).
    Co wiecej: US stwierdzi, ze ogladajac tance z falszywym DO osiagnales przychod i
    naliczy podatek, np. od teoretycznego miliona zl, ktory moglbys wydac

    --
    pozdr.
    ls

  • 30. Data: 2014-04-28 14:01:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-04-28 10:03, ls pisze:

> [...]
    naliczy podatek, np. od teoretycznego miliona zl, ktory moglbys wydac

    W tej całej sytuacji, to akurat US wyrządziłby mi najmniej szkód :-)