  • 1. Data: 2002-12-17 21:13:33
    Temat: pko bp - czemu bylem glupi i tam mam konto
    Od: "Marcin" <M...@n...com>

    Witam

    W pko bp to chyba mysla, ze nie mam co robic
    tylko zmieniac numery konta.

    Jakis czas temu zmienili na numer, zeby byl niby zgodny ze standardem.

    Poniewaz wszyscy wiedza, ze nie jest i sa klopoty z nim, to
    teraz dostalem maila z informacja, ze wkrotce znowu zmienia numer konta
    na zgodny ze standardem.

    Pewnie wtedy o jednego konta bede mial 3 numery dla ulatwienia zycia;)

    A ze to bank panstwowy, to kto by kontrolowal koszty.

    Najchetniej to pizgnolbym to i zamknal konto, ale nie jest to takie proste
    bo mam
    tam kredyt studencki.

    I oczywiscie mail przyszedl w htmlu.
    No trudno. Ale zeby taka prosta inforamcja (<3 KB tekstu)
    wazyla prawie 60 KB. I wszystko napisane jedna czcionka.
    Zero ozdobnikow. Jakby wszyscy pisali tak maile
    to skrzynka 20 MB by sie codziennie zapychala.

    Czy inne banki podkupily wszystkich profesjonalistow
    z tego biedaczka?

    Ciekawe czy w Inteligo tez wkrotce tak bedzie.

    Nieldugo koncze studia, koniec kredytu i spdam od nich.

    Jak czlowiek zadzwoni do mBanku to jakby
    w innym swiecie sie znalazl. Chcoiaz tez ma swoje wady,
    ale przy pko to ideal.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2002-12-17 21:20:15
    Temat: Re: pko bp - czemu bylem glupi i tam mam konto
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Marcin" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    > Nieldugo koncze studia, koniec kredytu i spdam od nich.
    >
    > Jak czlowiek zadzwoni do mBanku to jakby
    > w innym swiecie sie znalazl. Chcoiaz tez ma swoje wady,
    > ale przy pko to ideal.

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    Masz prawo tak myśleć, choć
    Jak już zarobisz "co nieco" to z przyjemnością do nich wrócisz.

    W mojej ocenie PKO BP to bardzo przyjemny bank. Jestem z nich zadowolony.

  • 3. Data: 2002-12-17 21:37:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > W mojej ocenie PKO BP to bardzo przyjemny bank. Jestem z nich
    zadowolony.

    Czego dowodem moze byc prezes Lachowski, ktory ma tam dalej konto jak
    przyznal na czacie w Bankierze :)

  • 4. Data: 2002-12-17 21:39:15
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:ato5ct$k6s$1@news.onet.pl...
    > Czego dowodem moze byc prezes Lachowski, ktory ma tam dalej konto jak
    > przyznal na czacie w Bankierze :)

    No bo po rezygnować z wielu zalet PKO BP.
    Trzeba je tylko zauważyć.
    A taki pan Prezes jest tam traktowany z honorami - to czemu nie ma być zadowolony.
    W mbanku klient jest "nikim":-)))

  • 5. Data: 2002-12-17 21:50:55
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > Trzeba je tylko zauważyć.
    > A taki pan Prezes jest tam traktowany z honorami - to czemu nie ma być

    Ludzie! Nie robcie sobie jaj!!!
    Wczoraj moja noga po raz ostatni postala w Rotundzie w PKO PB w W-wie. Po
    odstaniu 1h w kolejce i przy okienku zamknalem raz na zawsze konto. Nie dosc,
    ze jechalem do oddzialu godzine do centrum, to jeszcze musialem powalczyc z
    pania, choc przyznam, ze starala sie mnie dobrze obsluzyc "ten ostatni raz".
    Zostaje w PKO BP w postaci Inteligo (darmowy dostep do gotowy w calej Polsce) i
    przewalam swoje cale finanse do m-banku, wlacznie z kredytem w koncie (ktory
    jest tanszy niz w PKO BP - a myslalem, ze w PKO zawsze juz bede obnizac
    oprocentowanie a jednak sie zatrzymali na tych 15 procentach z kawalkiem).

    Pozdrawiam i zycze zdrowia tym ktorzy jeszcze utrzymuja przyczolki w PKO...

    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 6. Data: 2002-12-17 21:54:28
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Pozdrawiam i zycze zdrowia tym ktorzy jeszcze utrzymuja przyczolki w PKO...

    PS. Aha - i jeszcze jedno. PKO PB jest drogim bankiem w kontekscie prowizji i
    roznych oplat. Stoja zdecydowanie na poziomie sredniej krajowej w tym zakresie,
    oprocentowanie ROR-u to straszna cienizna, a na dodatek trzeba miec swieta
    cierpliwosc przy dostepie do konta i czasem "ludyczne podejscie" (ach te piekne
    czasy kolejek "za kielbasa"!!).

    Karciarz01

  • 7. Data: 2002-12-17 22:06:58
    Od: "Marcin" <M...@n...com>

    Witam

    > Czego dowodem moze byc prezes Lachowski, ktory ma tam dalej konto jak
    > przyznal na czacie w Bankierze :)

    Powiedzial tez, ze jezdzi starym jeepem. Ale "zapomnial"
    dodac, ze na codzien to ma do dyspozycji sluzbowego
    jaguara z kierowca.

    Wiec pewnie konto ma w pko ale pieniadze gdzie indziej.

    A moze chcial by ludzie poszli do pko, zalozyli konto,
    zobaczyli jak to wyglada, potem zalozyli w multi albo mBanku.
    Porownali i juz ma konkurencje "z glowy":)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 8. Data: 2002-12-18 08:42:27
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Wiec pewnie konto ma w pko ale pieniadze gdzie indziej.

    Powiem tak.
    Pan prezes ma napewno duże pieniądze w PKO BP bo to pewny bank.
    Pan Prezes w kolejkach nie stoi, w oddziale być może też nie bywa.

    Do mnie niedawno z PKO BP dzwonili, bo się za mną stęsknili.
    Ja już w moim oddziale już ponad pól roku nie byłem.
    Ja nie muszę stać w kolejkach.

  • 9. Data: 2002-12-18 08:48:39
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atpcde$t58$1@news.tpi.pl, berdycz wrote:
    > Użytkownik "Marcin" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Powiem tak.
    > Pan prezes ma napewno duże pieniądze w PKO BP bo to pewny bank.

    Przepraszam, a gdzie w tym czacie jest wypowiedź, z której wynika, że ma
    pieniądze w PKO BP, bo ja przeczytałem i nie znalazłem nic takiego?

    http://www.bankier.pl/pogodzinach/chat/s_lachowski.h
    tml

    --
    Robert

  • 10. Data: 2002-12-18 08:54:23
    Od: s...@p...onet.pl

    > Czego dowodem moze byc prezes Lachowski, ktory ma tam dalej konto jak
    > przyznal na czacie w Bankierze :)

    no gdzieś musi przelewać to swoje wynagrodzenie żeby inni nie widzieli :)