  • 1. Data: 2004-09-01 10:54:57
    Temat: pieniadze do anglii
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    chcialbym przelac pieniadze do anglii (max 5 funtow bo tu chodzi o
    aukcje na ebay) i mam pytanie: jak moge to najtaniej zrobic?
    bgz pobiera oplate 20 zl i jak na razie jest najtanszy - pkobp pobiera
    45 zl a western union 30 zl - nie ma nigdzie nic tanszego? :(

    a moze przypadkiem ktos sie orientuje w jakichs innych platnosciach na
    ebay ktore wyniosa mnie relatywnie taniej niz przez przekaz?

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13