  • 11. Data: 2011-02-05 23:47:32
    Temat: Re: onet odkryl jednogroszowki
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Uzytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisal w wiadomosci
    news:3157916e-da6f-4f68-a020-8dc8ce99eb2d@w6g2000vbo
    .googlegroups.com...

    > Pytanie, ile taka informacja jest dla Ciebie warta :)

    Niewiele. Nawet jak zrobisz 1000 przelewów zanim zablokuja ci
    konto, to za wiele sie na tym nie dorobisz.
    Bardziej ciekawi mnie, który bank byl tak glupi aby nie zrobic minimalnej
    kwoty przelewu na walutowe.

  • 12. Data: 2011-02-06 12:20:44
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-05 21:08, XYZ pisze:
> [...]
    165711,1,prasa-detal

    > Zarobiłem cytowanie w GW. Chyba trzeba ich pozwać bo o zgodę nie pytali.

    Popieram :)
    Dopowiem cytatem z przedwojennej gazety, jakiejś chrześcijańsko-narodowej:

    Nie bij Żyda po mordzie! Bij go po kieszeni!

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 13. Data: 2011-02-07 13:19:13
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Uzytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisal w wiadomosci
    > Niewiele. Nawet jak zrobisz 1000 przelewów zanim zablokuja ci
    > konto, to za wiele sie na tym nie dorobisz.

    Jak zrobisz 1000 na godzine, to zarobisz circa 20 zl
    Jak sie komputer pomeczy miesiac, to zarobisz 14 tys.
    Starczy na zakup peceta i Internet komórkowy.
    Niech na siebie zarabia:-)

  • 14. Data: 2011-02-07 21:17:09
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Uzytkownik "spa" <s...@a...er> napisal w wiadomosci
> [...]

    > Jak sie komputer pomeczy miesiac, to zarobisz 14 tys.
    > Starczy na zakup peceta i Internet komórkowy.

    Ale zdajesz sobie sprawe, ze za taki numer (o ile bank wczesniej nie
    zablokuje konta) to smutni panowie moga sie pojawic i postawic zarzuty?

  • 15. Data: 2011-02-08 07:42:15
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisal w wiadomosci grup

    > Ale zdajesz sobie sprawe, ze za taki numer (o ile bank wczesniej nie
    > zablokuje konta) to smutni panowie moga sie pojawic i postawic zarzuty?

    Próbowac stawiac zarzuty bardzo czesto mozna, wiadomo ze wsród prokuratorów
    jest taki sam rozklad inteligencji jak w kazdej innej grupie. Ale guzik z
    tego wyjdzie.

  • 16. Data: 2011-02-08 07:44:56
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 07 Feb 2011 22:17:09 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Ale zdajesz sobie sprawe, ze za taki numer (o ile bank wczesniej nie
    > zablokuje konta) to smutni panowie moga sie pojawic i postawic zarzuty?

    Jakie zarzuty? Jesteś w stanie podać jakiś konkretny paragraf kodeksu
    karnego?

  • 17. Data: 2011-02-08 07:49:59
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > Ale zdajesz sobie sprawe, ze za taki numer (o ile bank wczesniej nie
    > zablokuje konta) to smutni panowie moga sie pojawic i postawic zarzuty?

    To jest calkowicie zgodne z prawem i regulaminem banku
    Podobne stwierdzenia byly w sprawie (braku) odsetek od specyficznych lokat
    (jednodniowych)
    Wystarczy tylko znalezc bank, który przewalutuje grosz, a nie co najmniej
    1PLN, 1EUR

  • 18. Data: 2011-02-08 09:13:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (08.02.2011 08:42), MarekZ wrote:
> [...]
    >
    > Próbowac stawiac zarzuty bardzo czesto mozna, wiadomo ze wsród
    > prokuratorów jest taki sam rozklad inteligencji jak w kazdej innej

    Problemem może być sama obecność smutnych panów i mnóstwo czasu
    straconego w ich siedzibie, niezależnie od tego czy potem coś z tego
    wyjdzie czy nie.

    To że coś można robić wg regulaminu, nie oznacza że nadal będzie tak
    samo traktowane po stutysięcznym zwielokrotnieniu.

    p. m.

  • 19. Data: 2011-02-08 09:17:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-08 10:13, mvoicem pisze:

> [...]
    >
    > To że coś można robić wg regulaminu, nie oznacza że nadal będzie tak
    > samo traktowane po stutysięcznym zwielokrotnieniu.

    Taki oscylator też był przecież formalnie legalny, nieprawdaż?

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2011-02-08 09:32:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Problemem może być sama obecność smutnych panów i mnóstwo czasu
    > straconego w ich siedzibie, niezależnie od tego czy potem coś z tego
    > wyjdzie czy nie.

    Wyolbrzymiasz stopień "straszności" tego. Zresztą to już by naprawdę trzeba
    trafić na wyjątkowo mało inteligentnego prokuratora, aby doszło do etapu
    postawienia zarzutów czy choćby przesłuchania w charakterze podejrzanego. :)