  • 31. Data: 2011-02-08 23:15:02
    Temat: Re: onet odkryl jednogroszowki
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    XYZ wrote:
    > On 08.02.2011 15:07, witrak() wrote:
    ..

    > Możesz napisać coś więcej? Czym było "święto lasu"? To ma związek
    > z ArtB?

    Ustawą o zmianie VAT została tak sformułowana, że obowiązywanie
    starej kończyło się 30.marca a nowa obowiązywała od 1.kwietnia.
    Czyli nie było ustalonej tabeli stawek na 31.marca - więc VATu nie
    można było w tym dniu pobierać. (Podejrzewam, że "tępy" urzędnik
    przyspieszając na czyjeś polecenie o miesiąc wejście w życie
    zmian, "nie zauważył", że "do 30.04" i "od 01.05" jest ok, zaś "do
    30.03" i "od 1.04" już raczej nie.)
    "Niektórzy" to zauważyli i zamówili trochę autek, każąc kierowcom
    wjechać na punktu graniczne 31.03 o godzinie 00:05.

    witrak()

  • 32. Data: 2011-02-09 09:16:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-09 00:15, witrak() pisze:

    > można było w tym dniu pobierać. (Podejrzewam, że "tępy" urzędnik
    > przyspieszając na czyjeś polecenie o miesiąc wejście w życie

    Tak przypadkiem? Z tępoty? Chyba nie doceniasz naszych urzędników.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2011-02-09 09:35:25
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Liwiusz wrote:

    > Tak przypadkiem? Z tępoty? Chyba nie doceniasz naszych urzędników.

    Żartujesz !
    Przecież napisałem "tępy" a nie tępy ;-)

    witrak()

  • 34. Data: 2011-02-09 11:58:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

    > Ustawą o zmianie VAT została tak sformułowana, że obowiązywanie
    > starej kończyło się 30.marca a nowa obowiązywała od 1.kwietnia.

    Jakieś źródło?

    MJ

  • 35. Data: 2011-02-09 21:38:23
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-02-08 08:42, MarekZ pisze:

    > Próbowac stawiac zarzuty bardzo czesto mozna, wiadomo ze wsród
    > prokuratorów jest taki sam rozklad inteligencji jak w kazdej innej
    > grupie. Ale guzik z tego wyjdzie.

    Z paragrafów k.k. tak. Ale.. zostaje jeszcze skarbówka, i tu mogło by
    być niefajnie.

    pozdrawiam

  • 36. Data: 2011-02-09 23:27:51
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michal Jankowski wrote:

    > Jakieś źródło?

    Sam nie szukałem, ale pewnie można w systemie Sejmu...

    witrak()