  • 1. Data: 2007-05-19 12:52:33
    Temat: odnawianie sie limitu na kk mBanku
    Od: A.Majewska <a...@p...onet.pl>

    witam
    w koncu ktos mnie docenil :) - mBank na 13 000! - dal karte za podpis
    - najlepsze jest to ze jestem bezrobotna, bez zadnych dochodow :) poza
    przelewaniem kasy z banku do banku :) - nie wiem czy oni sa tam ciemni
    czy przymykaja na to oko ... :)

    anyway ..
    czytam Wasze texty o kk na tej grupie .. ktos gdzies napsial ze jak
    wykorzyta sie caly limit na poczatku okresu, to nastepnym razem bedzie
    mozna skorzystac z karty dopiero po uplywie 54 dni - az sie ja
    splaci...
    co sie mi wydaje sciema poniewaz 2 razy pytalam infopanienki z mB i mi
    potwierdzily ze limit na karcie sie sie odnawia po uplywie jej okresu
    rozliczeniego czy jak to zwal...(te ok. 30dni)
    ----- co brzmi sensownie, bo przeciez nawet karty charge tak maja ze
    po minieciu daty splaty mozna ponownie wybrac caly limit, nie czekajac
    az sie realnie splaci poprzedni

    -------- - ktos ma moze realne doswiadczenie z kk nt temat - nie z
    tylko "info" ?
    -- z gory dzieki za odp
    pozdro
    ania

  • 2. Data: 2007-05-19 13:55:00
    Temat: Re: odnawianie sie limitu na kk mBanku
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ujst43tqkb45sr9a0pjfdlvfl3fjb2eitb@4ax.com, *A.Majewska* wrote:

> [...]
    > - najlepsze jest to ze jestem bezrobotna, bez zadnych dochodow :) poza
    > przelewaniem kasy z banku do banku :) - nie wiem czy oni sa tam ciemni

    Pewnie niedlugo pozaluja tego "zlego kredytu".

> [...]
    > potwierdzily ze limit na karcie sie sie odnawia po uplywie jej okresu
    > rozliczeniego czy jak to zwal...(te ok. 30dni)

    Dobrze ze ci sie tylko tak wydaje - rzeczywistosc jest inna.
    Jak sie nie splaci to sie nic nie odnowi, a wrecz przeciwnie zadluzenie
    wzrosnie, bo dolicza kare za brak splaty kwoty min i odsetki.

    > -------- - ktos ma moze realne doswiadczenie z kk nt temat - nie z
    > tylko "info" ?
    > -- z gory dzieki za odp

    Nie, nie - tu sami teoretycy siedza.
    Nikt z nas nigdy KK nawet na oczy nie widzial.
    ;-)

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-05-19 14:00:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 May 2007 14:52:33 +0200,
    osoba podpisana: A.Majewska <a...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > ----- co brzmi sensownie, bo przeciez nawet karty charge tak maja ze
    > po minieciu daty splaty mozna ponownie wybrac caly limit, nie czekajac
    > az sie realnie splaci poprzedni

    Możesz podac przykład ?
    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 4. Data: 2007-05-19 14:45:34
    Od: A.Majewska <a...@p...onet.pl>

    >Dobrze ze ci sie tylko tak wydaje - rzeczywistosc jest inna.
    >Jak sie nie splaci to sie nic nie odnowi, a wrecz przeciwnie zadluzenie
    >wzrosnie, bo dolicza kare za brak splaty kwoty min i odsetki.
    ---------
    znaczy mialam na mysli:
    okres rozliczniowy startuje let say 8 miesiaca
    wiec 9-tego czerwca wybieram/kupuje na 10 000
    i 10-tego lipca ZNOWU wybieram 10 000 (nadal nie splaciwszy
    poprzedniego 10 000 no bo przeciez jeszcze nie trzeba)
    pierwsze 10 .. splacam w pierwszym terminie 9+24dni lipiec (sierpien
    juz wyjdzie)
    drugie 10 000 splacam 10 lipiec + 54dni
    ---- i tak dalej.. zadziala to w ten sposob?

    pozdro
    ania

  • 5. Data: 2007-05-19 14:51:19
    Od: A.Majewska <a...@p...onet.pl>

    >Możesz podac przykład ?
    >KJ
    ----------
    aa uu tego ;) .. myslalam ze to proste i znane...
    karta charge PeKaO SA - limit 5000, do splaty 06 miesiaca
    07 rano kupuje na 5000
    za miesiac 06 pojawia sie na koncie niedozwolone -5000 :)
    karta/ limit sie 06 odnawia, wybieram sobie z niej te 5000, i wplacam
    na konto... (lub uciekam do brazylii z 10 000 na rekach :)
    UWAGA: NIE POLECAM... zaden bank tego nie lubi - pko bp mi nawet karte
    za to wzial, a PeKaO SA goni monitami jak sie czlek spozni >week :)
    klasyczny sposob zeby sobie spieprzyc historie kredytowa czy jak to
    zwal..
    pozdro
    ania

  • 6. Data: 2007-05-19 14:54:25
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Uzytkownik "A.Majewska" <a...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:vo2u43tedime7jmocv0brt2kk6dtg0bkcp@4ax.com...

> [...]
    > poprzedniego 10 000 no bo przeciez jeszcze nie trzeba)
    > pierwsze 10 .. splacam w pierwszym terminie 9+24dni lipiec

    Nie zadziala.

    marekz

  • 7. Data: 2007-05-19 14:55:59
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "A.Majewska" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hc3u43hoofg7a0cvimf1ldf80qm1tsspuh@4ax.com...

> [...]
    > :)
    > klasyczny sposob zeby sobie spieprzyc historie kredytowa czy jak

    Owszeem przy wielu kartach charge to tak działa, nie tylko pekao
    (przetestowane na BPH). Ale na kredytowej tak nie zadziała.

    marekz

  • 8. Data: 2007-05-19 15:56:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-05-19 16:45, A.Majewska stwierdził, że:
    > znaczy mialam na mysli:
    > okres rozliczniowy startuje let say 8 miesiaca
    > wiec 9-tego czerwca wybieram/kupuje na 10 000

    I masz 10k zadłużenia

    > i 10-tego lipca ZNOWU wybieram 10 000 (nadal nie splaciwszy
    > poprzedniego 10 000 no bo przeciez jeszcze nie trzeba)

    I masz 20k zadłużenia. Pytanie tylko jak chcesz to zrobić przy limicie 13k.

    Nie. Charge też tak nie zadziała.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2007-05-19 15:57:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-05-19 16:55, MarekZ stwierdził, że:
    > Owszeem przy wielu kartach charge to tak działa, nie tylko pekao
    > (przetestowane na BPH).

    I nie zablokowali Ci karty po takim triku?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2007-05-19 15:59:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 19.05.2007 A.Majewska <a...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > - najlepsze jest to ze jestem bezrobotna, bez zadnych dochodow :) poza
    > przelewaniem kasy z banku do banku :) - nie wiem czy oni sa tam ciemni

    DAŁ, czy napisał, że może dać? Masz kartę w ręku, albo co najmniej
    podpisaną przez bank umowę?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/