  • 1. Data: 2003-08-27 09:04:47
    Temat: obligacje dolarowe
    Od: "Falka" <f...@g...pl>

    Witam
    Jako, ze oprocentowanie lokat dolarowych wszyscy wiemy jakie jest :-(
    pani w Banku zaproponowała mi przejście do Funduszu Obligacji Dolarowych.
    Ja się kompletnie nie znam na tym i stąd moje pytanie:
    Co myślicie o takich funduszach.
    Czy to bezpieczny sposób-nasze Fundusz Obligacji poleciały w dół strasznie
    Może jednak lepiej schować oszczędności do skarpety? :-)
    Pozdrawiam
    Ela

  • 2. Data: 2003-08-27 09:41:16
    Temat: Re: obligacje dolarowe
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Falka" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy to bezpieczny sposób-nasze Fundusz Obligacji poleciały w dół strasznie
    > Może jednak lepiej schować oszczędności do skarpety? :-)

    nawet jesli cos zarobisz na obligacjach dolarowych wiecej niz na poziomie
    inflacji
    to i tak zezra Ci to prowizje
    gdy nastapi odwrot z gieldy to kasa z powrotem poplynie do polskich
    obligacji
    wiec moze je warto teraz kupic gdy sa nizej wyceniane
    choc juz dolek maja za soba
    a najlepiej to miec wszyskiego po trochu
    troche euro, dolarow,lokat zlotowych, obligacji i akcji

    PiotR

  • 3. Data: 2003-08-27 22:54:41
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Falka <f...@g...pl> napisał w

    > pani w Banku zaproponowała mi przejście do Funduszu Obligacji
    > Dolarowych. Ja się kompletnie nie znam na tym i stąd moje pytanie:
    > Co myślicie o takich funduszach.

    Jeśli to była pani z banku Pekao SA, to pewnie zapominała Ci powiedzieć
    o prowizji w wysokości ponad 4%?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 4. Data: 2003-08-28 21:08:43
    Od: "Alkoholik" <s...@h...com>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> wrote in message
    > Falka <f...@g...pl> napisał w

    > Jeśli to była pani z banku Pekao SA, to pewnie zapominała Ci powiedzieć
    > o prowizji w wysokości ponad 4%?

    Co Ty powiesz? ja wplacalem na Pioneer 18 tys i zaplacilem tylko niecale 2%