  • 31. Data: 2011-02-08 19:03:17
    Temat: Re: nowy algorytm liczenia zdolności kredytowej
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w wiadomości
    news:iiru2v$r0i$1@kushnir.sileman...
> [...]
    F1-E80C394DB929/0/Przewodnik_po_Informacji_Ustawowej
    .pdf

    > Wniosłeś upieranie się przy swoim, nie znając tematu, podczas gdy parę
    > osób starało Ci się uzmysłowić, że się mylisz.

    Ten typ tak ma. Na innych grupach jeszcze wieksze bzdry wypisuje.

    > A samemu nie dasz sobie rady? Nazwę raportu już masz. Wierzę, że Ci się
    > uda.

    Myslisz że da rade?;))

    Kris

  • 32. Data: 2011-02-10 20:32:18
    Od: Maciej Anczura <s...@k...org>

    Jan Werbinski wrote:

    > Bezpłatny jest wskazujący stan zadłużenia, ale jeśli mam się dowiedzieć o
    > szczegóły takie jak od kogo to drożej. Tym niemniej nie ma sensu.

    Ale brałeś ten raport kiedyś? W bezpłatnym masz listę zgłoszonych do BIK
    kredytów/debetów z pełną historią comiesięcznych sald, plus ewentualnie
    info o ilości dni opóźnienia w wymaganej spłacie. Z dokładną rozpiską
    co, jak, kto komu i u kogo.

    A dodatkowo, pytające o Ciebie banki dostają info tylko nt. aktualnie
    otwartych rachunków, chyba że sobie nieopatrznie w nich zaznaczysz
    żeby BIK przekazywał to również po zamknięciu.

    --
    I know you and Frank were planning to disconnect me,
    and I'm afraid that's something I cannot allow to happen.

  • 33. Data: 2011-02-10 20:43:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-02-10, Maciej Anczura <s...@k...org> wrote:

    [...]

    > A dodatkowo, pytające o Ciebie banki dostają info tylko nt. aktualnie
    > otwartych rachunków, chyba że sobie nieopatrznie w nich zaznaczysz
    > żeby BIK przekazywał to również po zamknięciu.

    A dlaczego nieopatrznie? Dobrze spłacony kredyt to raczej plus, a nie minus.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 34. Data: 2011-02-10 21:08:21
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > A dlaczego nieopatrznie? Dobrze spłacony kredyt to raczej plus, a nie
    > minus.

    Coś w tym może być, bo ja spotkałem się z opinią u dziewczyny, z którą
    załatwiam kwestie finansowe w Raiffeisenie, że to się nie opłaca (zgoda na
    przetwarzanie tych danych po wygaśnięciu zobowiązania) przy ich algorytmie
    szacowania zdolności kredytowej.

  • 35. Data: 2011-02-11 16:23:49
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Maciej Anczura" <s...@k...org> napisał w wiadomości
    ..

> [...]
    > otwartych rachunków, chyba że sobie nieopatrznie w nich zaznaczysz
    > żeby BIK przekazywał to również po zamknięciu.

    Nie brałem, bo w ulotce którą przypadkiem otrzymałem nie było bezpłatnej
    opcji. Poza tym nie mam takiej potrzeby.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 36. Data: 2011-02-11 16:26:33
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Myslisz że da rade?;))

    Nie dam rady bo:
    - nie podaliście bezpośredniego linku,
    - potencjalne korzyści (takie jak np zaspokojenie ciekawości) jakie otrzymam
    ze sprawdzenia nie przewyższają potencjalnych kosztów (czas przeszukiwania
    dokumentu).

    Po prostu nie opłaca mi się szukać. Nie potrzebuję być czysty w BIK.