  • 11. Data: 2007-03-02 11:12:50
    Temat: Re: niuans w Citi...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    RobertS <r...@x...pl> writes:

    > ponoć ten ficzer nie ma znaczenia, po prostu nie mozna wykonac
    > przelewu wewn. na rachunek kk z data przyszla, tam sobie bank wymyslil
    > i juz

    A skąd toto wie, że konto, na które chcesz przelać, jest rachunkiem
    kk?

    MJ

  • 12. Data: 2007-03-02 11:19:59
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A skąd toto wie, że konto, na które chcesz przelać, jest rachunkiem
    > kk?
    >
    > MJ
    nie mam pojecia, przelew jest wewn. wiec moze system jakos rozpoznaje
    konto, na ktore chce wyslac kase?

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-03-02 17:28:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "RobertS" <

    > nie mam pojecia, przelew jest wewn. wiec moze system jakos
    > rozpoznaje konto, na ktore chce wyslac kase?

    to jest dla banku korzystne, bo albo splacasz przedwcześnie, a jak
    czekasz
    to zawsze mozesz zapomniec i zaplacic kare za spoznienie.
    cwaniaczki :-)
    *** blad ***

  • 14. Data: 2007-03-03 08:42:20
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > ponoć ten ficzer nie ma znaczenia, po prostu nie mozna wykonac przelewu
    > wewn. na rachunek kk z data przyszla, tam sobie bank wymyslil i juz

    Acha bo widać trochę nie załapałem o co ci chodzi. Czyli chcesz spłacić
    kk przelewem z data przyszłą ale to i tak będzie prędzej niż data spłaty
    z wyciągu?
    Bo widzę, że tutaj jest chyba tak samo jak w multi (chociaż tam kk nie
    ma swojego rachunku w ogóle więc to normalne). Masz dwie opcję albo jak
    masz konto citi-direct czy jakieś inne to w nim ustawiasz auto-spłatę i
    już, albo jak potrzebne są prędzej pieniądze to spłacasz od razu (tak
    jak w multi spłać zadłużenie). Innych przypadków nie wzięto pod uwagę i
    chyba słusznie bo szkoda pracy programistów ;) - skoro konto osobiste
    jest nisko oprocentowane czy tam wcale to co ci za różnica czy spłacisz
    teraz czy za 5 dni? Rozumiem, że można tutaj wynaleźć jakieś
    specyficzno-przewrotne sytuację i w takim przypadku chyba musisz zlecić
    przelew z innego konta w innym banku.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 15. Data: 2007-03-04 09:10:48
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski"
> [...]
    > jakieś specyficzno-przewrotne sytuację i w takim przypadku chyba
    > musisz zlecić przelew z innego konta w innym banku.

    nic nie trzeba wymyslac
    autor watku pisal, ze splacic chcial nie swoja KK
    ale nie natychmiast tylko za iles dni - moze dopiero wtedy bedzie
    dysponowal odpowiednia gotowką

    To wlasnie ograniczenia, ktore przy takich przelewach zastosowal citi
    (a na to wyglada), wymagaja dodatkowego nakladu pracy programistow -
    przeciez sprawdzaja czy docelowy r-k jesli jest w citi to jest czyims
    r-kiem KK
    *** blad ***

  • 16. Data: 2007-03-04 09:22:36
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    blad wrote:

    > nic nie trzeba wymyslac
    > autor watku pisal, ze splacic chcial nie swoja KK
    > ale nie natychmiast tylko za iles dni - moze dopiero wtedy bedzie
    > dysponowal odpowiednia gotowką

    No fakt, gdzieś mi ta informacja umknęła. Cóż pozostaje przelew z innego
    konta na to wychodzi.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski