  • 1. Data: 2007-03-01 14:51:42
    Temat: I niespodzianki w Multi (też opłata za prowadzenie rachunku)
    Od: "Iwona" <c...@w...pl>

    Witam,
    czy to możliwe żeby Multibank nie pobierał opłaty za prowadzenie rachunku
    (zapomniał) ? Założyłam jakiś czas temu konto (ja albo jestem - nie
    pamiętam) po jakimś czasie bank zaproponował przekształcenie go w aquariusa
    no i od tego czasu znikły comiesięczne opłaty za rachunek. Niespecjalnie się
    tym martwiłam, ale jakoś mi to spokoju nie dawało że rezygnują dobrowolnie z
    opłaty, więc zadzwoniłam dzisiaj na infolinię i podobno nie ma mozliwości
    zwolnienia z comiesięcznego haraczu. Ciekawe czy jak ktoś to odkryje to
    naliczą mi opłatę wstecz ?? Lepiej siedzieć cicho, czy się upomnieć ??

    Iwona

  • 2. Data: 2007-03-01 15:14:20
    Od: "nadchodzi4.com" <c...@N...gazeta.pl>

    MultiBank zwalnia z opłat za prowadzenie rachunku (nawet Aquariusa) jeśli
    klient weźnie u nich kredyt hipoteczny (jest jakaś minimalna kwota).

    Poza tym była chyba kiedyś promocja konta - pierwszy rok prowadzenia konta za
    darmo.

  • 3. Data: 2007-03-01 15:39:12
    Od: "Iwona" <c...@w...pl>

    Nie mam żadnego ich produktu kredytowego, nawet karty kredytowej, jedynie
    zwykłą Visę Electron.
    Promocja ? Może... ale za to wcześniejsze konto normalnie naliczali opłaty.

    Pozdrawiam
    Iwona

  • 4. Data: 2007-03-01 15:54:44
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > zwykłą Visę Electron.
    > Promocja ? Może... ale za to wcześniejsze konto normalnie naliczali opłaty.

    pewnie za pierwszy rok nie zaplacisz nic, siakas walentynkowa promocja
    lub cus takiego...

    --

    pozdr.
    RobertS