  • 1. Data: 2003-02-20 19:22:15
    Temat: newsletter ministerstwa finansów
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    czy może udało się komuś skutecznie zapisać do tego ministerialnego
    wynalazku?

    dostawałem listy do początku lutego ale jak jacyś innowacyjni webpsuje
    zabrali się za strony MF bez słowa listy przestały przychodzić a zapis nowy
    jest istnym absurdem.
    najpierw ostrzegają, że potwierdzenie może nadejść po ... ups ... 24
    godzinach a jak już przyjdzie to po odesłaniu mam komunikat, że odrzucono
    prośbę bo najprawdopodobniej podałem zły adres !!! zły - a w jaki sposób
    przyszło do mnie wstępne potwierdzenie rejestracji?

    absurd

    ..:: RS ::.. www.obligacje.terramail.pl
    -------------------

  • 2. Data: 2003-02-20 21:29:22
    Temat: Re: newsletter ministerstwa finansów
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Feb 2003 20:22:15 +0100,
    osoba podpisana: RS <s...@p...onet.pl>
    napisała:
    > czy może udało się komuś skutecznie zapisać do tego ministerialnego
    > wynalazku?
    >
    > dostawałem listy do początku lutego ale jak jacyś innowacyjni webpsuje
    O ja też jakoś przestałem dostaać. BTW. Komu przeszkadzała stara strona
    ? Myślałem że mnie trafi jak musiałem coś szukać na nowej.
    KJ

    --
    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with

  • 3. Data: 2003-02-21 07:52:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "RS" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sposób
    > przyszło do mnie wstępne potwierdzenie rejestracji?

    Zignoruj pierwszy komunikat.
    Kliknij jeszcze raz na ten link,
    i jeszcze raz. Za drugim razem jest strona z wyborem
    tematów do subskrybcji.
    Nie wiem czy działa, bo zrobiłem to wczoraj :-)
    i nic jeszcze nie przyszło (miało być codziennie)

  • 4. Data: 2003-02-21 08:13:10
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > prośbę bo najprawdopodobniej podałem zły adres !!! zły - a w jaki sposób
    > przyszło do mnie wstępne potwierdzenie rejestracji?

    Cytata z dzisiaj przed chwilą:

    Witam,
    Mamy przejściowe problemy techniczne. Niebawem subskrypcja powinna już działać
    poprawnie.

    Pozdrawiam
    Izabela Modzelewska
    --
    Biuro Prasowe
    Ministerstwo Finansów

    Jacek

  • 5. Data: 2003-02-21 09:07:06
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    > Mamy przejściowe problemy techniczne. Niebawem subskrypcja powinna już
    działać
    > poprawnie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Izabela Modzelewska
    > --
    > Biuro Prasowe
    > Ministerstwo Finansów
    >
    > Jacek

    oj, oj
    gdzie to pisze? krew nie zaleje jak jeszcze będę błądził po tych
    niedorobionych stronach. Takie poważne MF a taki szrot te ich strony. Komu
    one przeszkadzały. Treści wcale nie przybyło a za to kłopotów cała kupa
    =:(

    -------------------

  • 6. Data: 2003-02-21 09:10:59
    Od: j...@p...onet.pl

    > oj, oj
    > gdzie to pisze?

    W mailu który był odpowiedzią na moje pytanie ;-)

    Jacek

  • 7. Data: 2003-02-21 09:14:55
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    > Kliknij jeszcze raz na ten link,
    > i jeszcze raz. Za drugim razem jest strona z wyborem
    > tematów do subskrybcji.

    masz na myśli link "subskrypcja" ? znaczy się nie wypełniać loginu hasła
    itd. tylko trzykrotnie klikać w "subskrypcja" - dobrze zrozumiałem

    -------------------

  • 8. Data: 2003-02-21 09:16:53
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    to oni odpowiadają ma listy ???
    zadawałem pytania już dwa razy i .... bez komentarza

    -------------------

  • 9. Data: 2003-02-21 09:22:34
    Od: j...@p...onet.pl

    > to oni odpowiadają ma listy ???
    > zadawałem pytania już dwa razy i .... bez komentarza

    A u mnie błyskawicznie, odpowiedziałem na maila z potwierdzeniem o 9:04, a o
    9:08 dostałem cytowaną odpowiedź ( b...@m...gov.pl ).

    Jacek

  • 10. Data: 2003-02-21 14:07:48
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > masz na myśli link "subskrypcja" ? znaczy się nie wypełniać loginu
    hasła
    > itd. tylko trzykrotnie klikać w "subskrypcja" - dobrze zrozumiałem

    kliknąłeś na link, który Ci przysłali i wyszło, że
    coś tam do ..., bo pewnie błędny adres.
    Zamknij przeglądarke i kliknij jeszcze raz na ten link.
    U mnie poszło.