  • 1. Data: 2003-02-04 13:48:09
    Temat: netkonto w LG
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

    Witam

    Czy ktoś może mi powiedzieć ile czekał na otwarcie tego konta, bo tydzień
    temu wypełniłem wniosek na ich stronie i nic.

    Pozdrawiam
    Toomaas

  • 2. Data: 2003-02-04 14:30:25
    Temat: Odp: netkonto w LG
    Od: "AL_BUNDY" <a...@A...pl>

    > Czy ktoś może mi powiedzieć ile czekał na otwarcie tego konta, bo tydzień
    > temu wypełniłem wniosek na ich stronie i nic.

    ja wyslalem w zeszla sobote i tez nic :/

    AL
    (jesli chcesz odpisac wytnij ANTY-SPAM z adresu maila)

  • 3. Data: 2003-02-04 22:31:11
    Temat: Re: netkonto w LG
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktoś może mi powiedzieć ile czekał na otwarcie tego konta, bo tydzień
    > temu wypełniłem wniosek na ich stronie i nic.

    AFAIK to standardowo - wszystko zajelo ok. miesiac.
    Najlepiej zadzwon i spytaj - moze Twoj wniosek gdzies zaginal.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856