  • 1. Data: 2008-04-02 21:05:09
    Temat: obsługa w BZWBK
    Od: Piotras_ <...@...pl>

    witam,

    czy podnieść limit na KK oraz poustawiać limity dziennie i inne mogę
    tylko w oddziale w którym odbierałem kartę? Czy jakimkolwiek?

    I na jaki limit mogę liczyć w stosunku do zarobków? Oni patrzą na kwotę
    brutto na umowie o pracę czy faktyczne pieniądze wpływające na konto (bo
    tych drugich z reguły jest więcej niż tych pierwszych). Szukałem na ich
    stronie wniosków o podwyższenie limitów do pobrania, ale nie mogę
    znaleźć :/. Chodzi o kartę money.pl.

    pozdr.

  • 2. Data: 2008-04-02 21:12:55
    Temat: Re: obsługa w BZWBK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Kwi, 23:05, Piotras_ <a...@...pl> wrote:
> [...]
    > tych drugich z reguły jest więcej niż tych pierwszych). Szukałem na ich
    > stronie wniosków o podwyższenie limitów do pobrania, ale nie mogę

    Na infolinii mi mowili, ze zdolnosc kredytowa obliczaja jako
    miesieczne zarobki netto x6 i od tego odejmuja posiadane juz limity i
    kredyty.

    Zdaje sie, ze obsluzyc twoje podanie zlozoone przez internet moga w
    kazdym oddziale - nie ma przypisanie klienta. Nie wa takiego wniosku w
    systemie? Ktos wspominal, ze podanie o podwyzszenie dopiero po pol
    roku korzystania z KK.

    Nie wiem, czy istnieje ustawianie limitow dziennych - sam bym sobie
    chetnie ustawil dzienny wyplat gotowki na 0.

  • 3. Data: 2008-04-03 07:08:54
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Piotras_ napisał(a):

    > czy podnieść limit na KK oraz poustawiać limity dziennie i inne mogę
    > tylko w oddziale w którym odbierałem kartę? Czy jakimkolwiek?

    Teoretycznie w jakimkolwiek, ale oni chyba i tak przesyłają papierki do
    oddziału macierzystego. Jeśli masz możliwość to wybierz macierzysty.

> [...]
    > tych drugich z reguły jest więcej niż tych pierwszych). Szukałem na ich
    > stronie wniosków o podwyższenie limitów do pobrania, ale nie mogę

    Jeśli masz ror w bzwbk, to patrzą na ten ror jaką masz wypłatę za
    ostatnie 3 miesiące i nie musisz nawet przynosić zaświadczenia o
    zarobkach. Jeśli nie masz u nich ror-u, to opierają się na zaświadczeniu
    o zarobkach.

    Karol

  • 4. Data: 2008-04-03 19:16:35
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Piotras_ wrote:
    > Szukałem na ich stronie wniosków o podwyższenie limitów do pobrania,
    > ale nie mogę znaleźć :/. Chodzi o kartę money.pl.

    Wypełnij to:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/z001.pdf
    i idź z tym do oddziału.