  • 1. Data: 2009-10-01 10:41:35
    Temat: millennium atakuje superoferta :>
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    po ostatnich akcjach pionu marketingu w mille zostal tylko moj kredyt
    splacany waluta z innego banku, ale ostatnio sie cos zmienilo...
    zakopower w telewizorni cos o milosci spiewa, loguje sie na konto,
    a tu mega oferta:

    "Oferta produktów kredytowych - ważna do 2009-12-04

    Pilna Pożyczka 53100 PLN
    Limit w koncie osobistym 5100 PLN
    Złota karta kredytowa 8500 PLN

    Aby skorzystać z oferty, nie musisz przedstawiać żadnych dokumentów
    finansowych. Wybierz produkt i zawrzyj umowę przez Millenet."

    ten limit na zlotej karcie wprawil mnie w dobry humor :)
    zreszta oni chyba mnie chca w spirale zadluzenia wpuscic :)

  • 2. Data: 2009-10-01 10:59:12
    Temat: Re: millennium atakuje superoferta :>
    Od: z <z...@g...pl>

    Paweł pisze:

> [...]
    >
    > ten limit na zlotej karcie wprawil mnie w dobry humor :)
    > zreszta oni chyba mnie chca w spirale zadluzenia wpuscic :)

    Normalka już ze 2 lata mam te "super" oferty
    Jak się zacząłem interesować pilną pożyczką to oprocentowanie
    standardowe 22%. I to wszystko dla stałego klienta (jakieś 7 lat)
    W dodatku będą mi pobierać 7 zł za prowadzenie konta

  • 3. Data: 2009-10-01 11:04:24
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    z wrote:

    > Normalka już ze 2 lata mam te "super" oferty
    > Jak się zacząłem interesować pilną pożyczką to oprocentowanie
    > standardowe 22%. I to wszystko dla stałego klienta (jakieś 7 lat)

    no mnie ta super oferta teraz zaatakowalo mimo ze kilka lat konta
    mam, pewnie ktos kliknal odswiez w programie do rozsylania promocji:)

    > W dodatku będą mi pobierać 7 zł za prowadzenie konta

    to moze zmien sobie na lokacyjne, sa inne tansze rory.

  • 4. Data: 2009-10-01 11:24:59
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 1 Paź, 12:41, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:
> [...]
    >
    > ten limit na zlotej karcie wprawil mnie w dobry humor :)
    > zreszta oni chyba mnie chca w spirale zadluzenia wpuscic :)

    Ja zamieniłem ich "zawsze bezpłatne" konto za 15 zł na konto
    techniczne i takiej super oferty mi nie przedstawili :( Chyba pójdę
    się napić :-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 5. Data: 2009-10-01 11:56:36
    Od: michaça <t...@p...pl>

    zawstydze cie, zanim zdegradowalem konto do standardowego (i nie mam juz tego
    komunikatu) to mialem propozycje zlotej KK na 30k pilna pozyczke na 58k z
    goszami a srodkowego nie pamietam ;-)
    zawstydze cie po raz drugi - ty placisz za swoje konto 15zl/m a ja tylko okolo 8
    (7 + okolo 2smsy/miesiac po 50gr)

  • 6. Data: 2009-10-01 12:04:18
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    michaça wrote:

    > zawstydze cie, zanim zdegradowalem konto do standardowego (i nie mam juz
    > tego komunikatu) to mialem propozycje zlotej KK na 30k pilna pozyczke na
    > 58k z goszami a srodkowego nie pamietam ;-)

    no ale jak mozna dac taki limit na zlotej? srebrne maja wyzsze limity.

    > zawstydze cie po raz drugi - ty placisz za swoje konto 15zl/m a ja tylko
    > okolo 8 (7 + okolo 2smsy/miesiac po 50gr)

    ja akurat mam tam konto techniczne za ktore nie place,
    za walutowe tez nie place :)

  • 7. Data: 2009-10-01 12:23:03
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 01 Oct 2009 14:04:18 +0200, Paweł napisał(a):

    > no ale jak mozna dac taki limit na zlotej? srebrne maja wyzsze limity.

    Jak się dobrze zakręcisz to w Eurobanku dostaniesz "golda" z limitem 1,5k
    ;). W Polbanku minimum to 5k o ile dobrze pamiętam.

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2009-10-01 15:38:29
    Od: z <z...@g...pl>

    Paweł pisze:

    > to moze zmien sobie na lokacyjne, sa inne tansze rory.

    Sęk w tym że już takiej kasy nie mam :-( a te 7 zł jest tak ustawione
    żeby klientowi się nie chciało zmieniać (inni też podobno jednak jakieś
    opłaty wprowadzili) Mi się raczej nie będzie chciało - przyzwyczajenie.
    Mogliby choć zachować trochę powagi i mieć lepszą ofertę dla dobrego
    stałego klienta niż dla nowicjusza z ulicy.
    Ale cóż w Polsce nie tylko to stoi na głowie.

  • 9. Data: 2009-10-01 15:43:26
    Od: z <z...@g...pl>

    Paweł pisze:

    > ja akurat mam tam konto techniczne za ktore nie place,
    > za walutowe tez nie place :)

    Niestety ich techniczne nie posiada funkcji polecenia zapłaty
    Właściwie techniczne by mi wystarczyło gdyby nie ten drobny braczek.

    A może ktoś przeforsował coś takiego na technicznym???
    Jakieś niedopatrzenie, dobra wola operatora czy cuś :-)

  • 10. Data: 2009-10-01 21:43:07
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Paź, 12:41, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > Pilna Pożyczka             53100 PLN
    > Limit w koncie osobistym    5100 PLN
    > Złota karta kredytowa       8500 PLN

    Rzeczywiście, limit złotej karty to sam cymes..!