  • 1. Data: 2003-05-15 18:54:11
    Temat: mestro w peako SA
    Od: "domeczek" <S...@g...pl>

    Miałem u nich kiedyś rachunek bieżący i eurokonto. Biezacy zostal do dzis a
    eurkonto zamknalem 3 latka temu ..a ci mi dzis jeszcze na stary adres
    rodzicow przysylaja karte ..czy ten pseudo bank jest normalny ??? ehhh

    Marcin

  • 2. Data: 2003-05-15 23:19:12
    Temat: Re: mestro w peako SA
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "domeczek" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Miałem u nich kiedyś rachunek bieżący i eurokonto. Biezacy zostal do dzis a
    > eurkonto zamknalem 3 latka temu ..a ci mi dzis jeszcze na stary adres
    > rodzicow przysylaja karte ..czy ten pseudo bank jest normalny ??? ehhh

    Dzis ide zamknac Eurokonto Akademickie (od 3 lat juz nie jestem studentem,
    a poza tym nie korzystam zupelnie z tego konta i szkoda mi 4pln na utrzymywanie
    niepotrzebnego rachunku).
    Powiedzcie prosze co oprocz dyspozycji zamkniecia powinienem zrobic, by
    uchronic sie przed slynnym juz "drugim zyciem" konta w Pekao SA.

    Pozdrawiam
    GreG

  • 3. Data: 2003-05-16 14:15:56
    Od: "MOIF" <m...@w...pl>

    ja tez im podziekowalem, po 2 tyg. przyslali nowa karte ..............

    --
    Mario

  • 4. Data: 2003-05-16 15:42:34
    Od: "domeczek" <S...@g...pl>

    a nei mozn aich pozwac za wykorzystywanie danyc h mimo zamikniecia konta?

  • 5. Data: 2003-05-16 16:52:08
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "MOIF" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ja tez im podziekowalem, po 2 tyg. przyslali nowa karte ..............

    Taaa, po usilnych staraniach wymusilem od pani kserokopie dyspozycji
    zamkniecia rachunku wraz z info o zdanych kartach i odwolaniu zlecen
    stalych. Nie wiem, czy ma to jakas wartosc...?

    GreG

  • 6. Data: 2003-05-16 20:45:55
    Od: "MaDeR" <m...@w...pl>

    > Taaa, po usilnych staraniach wymusilem od pani kserokopie
    > dyspozycji zamkniecia rachunku wraz z info o zdanych kartach i
    > odwolaniu zlecen stalych. Nie wiem, czy ma to jakas wartosc...?

    Jakby chcieli jakichs oplat za cos co przyslali po tym zamknieciu to
    bedziesz mogl kazac im sie cmoknac w... :)

    --
    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    WWW: inq.prv.pl