  • Data: 2006-06-15 19:51:29
    Temat: mbank-jak wyglądają obowiązki kredytobiorcy w praktyce?
    Od: "tegesik" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    tak zajrzałem sobie przed chwilą w swoją umowę kredytową i
    przeczytałem rozdział dot. obowiązków kredytobiorcy.
    zastanowiły mie takie trzy punkty:
    - kredytobiorca zobowiazuje się do (...) przedkładania
    przedłużonych polis ubezpieczenia nieruchomości wraz z cesją praw z
    nich wynikających na rzecz mbanku (..)
    - kredytobiorca zobowiazuje się do dostarczania co 12 miesięcy oraz
    na każde żadanie banku (..)
    - kredytobiorca zobowiazuje do niezaciagania pozyczek/kredytów bez
    zgody banku

    mam pytanie:
    jak realizacja tych punktów umowy wygląda u was w praktyce?
    czy bank dopytuje sie o te punkty, ja np. po udzieleniu kredytu już
    nie prxzdkśłdsłrm zaświadczeń z pracy o zarobkach, a kolejną
    umowę ubezpieczenia zawierałem z ubezpieczalnią bez przedkąłdania
    cesji,
    czy to jakieś powązne niedociagniecia w realizacji swoich obowiazków
    wynikających z umowy?
    prosżę o wymianę doświadczeń
    tegesik