  • Data: 2006-06-16 00:08:57
    Temat: Re: mbank-jak wyglądają obowiązki kredytobiorcy w praktyce?
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    Polis bardzo pilnują.
    Musi być kopia polisy z cesją na bank dostarczona do banku.
    Mnie w Multibanku przysylają grzeczne pisemko z kopertą z oplaconym
    znaczkiem, ale mi sie nie chce kserowac, wiec jak jestem w oddziale robia mi
    ksero i sie nie martwię.

    Jesli chodzi o dochody, to z kilku banków mam informacje, ze nie czepiają
    sie, jezeli kredyt jest splacany na bieżąco. Na pewno zarządają czegos
    takiego, kiedy zdarzą sie jakies obsuwy.

    Podobni jesli chodzi o inne kredyty i udzielone poręczenia. Te punkty sa tak
    skonstruowane, że nawet jezeli chcesz wziąc lodówkę na 10 rat zero procent,
    to teoretycznie powinienes o takim zamiarze poinformowac bank, a bank
    powinien ocenic zdolnośc kredytową. Bzdura, bo koszt oceny zdolnosci bedzie
    wiecej kosztowal niż ten dodatkowy kredyt jest wart.

    Nie sadze aby bank kruszyl kopie o to, ze po 12 miesiach nie dostarczyles
    zaswiadczenia o zarobkach, jezeli jest ok ze splatą kredytu. Jezeli zechcą
    cos takiego, to napiszą i poproszą.

    BN
    www.adekus.pl
    www.dom.adekus.pl