  • Data: 2006-06-16 06:50:28
    Temat: Re: mbank-jak wyglądają obowiązki kredytobiorcy w praktyce?
    Od: "tegesik" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek napisał(a):
    > Polis bardzo pilnują.
    > Musi być kopia polisy z cesją na bank dostarczona do banku.
    > Mnie w Multibanku przysylają grzeczne pisemko z kopertą z oplaconym
    > znaczkiem, ale mi sie nie chce kserowac, wiec jak jestem w oddziale robia mi
    > ksero i sie nie martwię.

    no własnie, mnie nawet żednej informacji nie przysłali, żeby
    dostarczyć,
    więc zwyczajnie o tym punkcie zapomniałem,
    normalnie jest wszystko OK, ubezpieczenie zawarte, opłacone, dla
    mojego bezpieczeństwa

    > Nie sadze aby bank kruszyl kopie o to, ze po 12 miesiach nie dostarczyles
    > zaswiadczenia o zarobkach, jezeli jest ok ze splatą kredytu. Jezeli zechcą
    > cos takiego, to napiszą i poproszą.

    ze splatą jest wszystko luzik, raty płacone bez obsuwy, bez
    kombinacji,
    własnie interesowało mnie to jak bank podchodzi do realizacji tych
    punktów, czy to tylko zapisy , czy rzeczywiście wymaga ich
    realizacji.
    U mnie nie zareagował