  • 11. Data: 2007-12-23 17:03:06
    Temat: Re: mbank - jak przelewy pomiędzy swoimi kontami
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 23 Dec 2007 11:53:15 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Ty naprawdę układasz spiskową teorię dziejów dla całej sytuacji wokół
    > siebie.

    Bynajmniej! Do tego wniosku doszedłem już rok temu, podczas poprzedniej
    dyskusji na ten temat, gdyż w żaden inny sposób nie mogłem sobie
    wytłumaczyć faktu, ze mBank nie chce wprowadzić haseł jednorazowych do
    przelewów z konta eMax-Plus.

    > Zatem sugerowałeś *dokładnie* to, o czym jest mowa powyżej - modyfikację
    > funkcjonalności przelewów zdefiniowanych.

    Wcale nie to samo!
    Ja zasugerowałem zatwierdzanie *wszystkich* przelewów z konta eMax-Plus,
    a nie tylko wybranych.
    A co mojej "spiskowej teorii":
    Zwróć uwagę, ze tak jak u mnie zniknęło zlecenie przelewu, tak samo może
    w tajemniczych okolicznościach zniknąć dyspozycja, żeby dany przelew
    zdefiniowany był zatwierdzany hasłem jednorazowym.
    I jak wtedy mogę udowodnić, że ten przelew *miał być* zatwierdzany
    hasłem?
    Natomiast jeśli wszystkie przelewy z eMax-Plusa mają być zatwierdzane
    hasłem, to ten problem definitywnie odpada.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2007-12-23 17:06:16
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 23 Dec 2007 12:00:07 +0100, MarcinF napisał(a):

    > a nie boi sie edycji innych danych zdefiniowanych rachunkow, np. numerow
    > ?:)

    Nie wiem, czego bank się boi, ale fakt zniknięcia bez śladu mojego
    zlecenia przelewu najlepiej dowodzi, że jakieś możliwości manipulacji w
    systemie istnieją.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 13. Data: 2007-12-23 17:06:23
    Od: "Toddies" <t...@o...pl>

    Dlaczego nie napiszesz do mBanku? Podaj telefon to pewnie oddzwonią

    Toddies