  • 11. Data: 2010-02-25 20:21:10
    Temat: Re: mbank i radio Maryja
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <z...@o...pl>
    news:6cfb.00000019.4b86dab5@newsgate.onet.pl

    > Jeśli Ty jesteś ofiarodawcą i chciałbyś przysłużyć sie Polsce,
    > miło byłoby mi kiedyś przeczytać, że pan Rydzyk dostał zawiasy ;)

    a czemu tylko zawiasy.
    Czy wszystko co związane z kościołem musi być traktowane pobłażliwie?

  • 12. Data: 2010-02-25 20:28:22
    Od: z...@o...pl

    > a czemu tylko zawiasy.

    Bo niekarany. Jeszcze.

    > Czy wszystko co związane z kościołem musi być traktowane pobłażliwie?

    Każdy niekarany jest traktowany pobłażliwie. Biorąc pod uwagę że
    to przedstawiciel Kościoła, zawiasy są nieziszczalnym marzeniem (bo
    są dwa powody do pobłażliwości: niekaralność i znajomosci w niebie)

  • 13. Data: 2010-02-25 20:30:50
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Ciekawy artykuł. Dwie uwagi:
    1. "Pracownicy mBanku zapewniają, że o całej sprawie dowiedzieli się dopiero
    z anteny Radia Maryja." - nie sądziłem, że pracownicy mBanku pozostają na
    nasłuchu toruńskiego radia...

    2. Problem jest w tym, iż mBank (nie wiem jak inne banki) nie weryfikuje
    nazwy rachunku. Dlatego można podać swój numer,a w nazwę wpisać np. "Kaczor
    Donald" i też dojdzie. Gdyby ten element wyeliminować to sprawy by w ogóle
    nie było, bo przelewy byłyby odbijane.

  • 14. Data: 2010-02-25 20:43:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    z...@o...pl news:6cfb.00000019.4b86dab5@newsgate.onet.pl

    > Eneuelu, czy gotów byłbyś dla dobra publicznego poświęcić
    > trochę swojego czasu i narobić kłopotów sądowych Rydzykowi?
    > Bo ten oszust kiedyś chwalił sie że prokuratura umorzyła
    > sprawę, bo okazało się że skarżący nie byli ofiarodawcami.

    > Jeśli Ty jesteś ofiarodawcą i chciałbyś przysłużyć sie Polsce,
    > miło byłoby mi kiedyś przeczytać, że pan Rydzyk dostał zawiasy ;)

    Rydzyk jest moim darbiorcą a ja jestem bezrobotnym ex-pracowikiem uczelni.
    Rydzyk ma ogromną uczelnię a ja nie mam przyszłości i choruję na płuca.
    Od co najmniej 20 lat arcykapłani Kościoła JPII prowadzą ze mną wojnę,
    ale ja im ,,odszczekuję się'' dopiero od kilku; z RR jestem w stanie
    wojny dopiero od końca 2007 roku, kiedy zobaczyłem (w necie) uczelnię RR.

    Ponoć za moją krytyczną wypowiedź (na grupach dyskusyjnych) wobec RR
    Bóg ukarał mnie zerwaniem ścięgna palca prawej ręki. Ścięgno przyrosło
    (trochę cudem, zważywszy czas unieruchomienia i inne okoliczności)
    a rehabilitacja miała posmak Boskiej działalności. :) Gdy dobrze
    czuję się, mam przerost ostatniego stawu, czyli jest lepiej niż
    być powinno u zdrowego dwudziestolatka.

    Z powodu zerwania ścięgna nie rozpocząłem kilku ,,przedsięwzięć'',
    które Bóg (kryzysem ogólnoświatowym) skazał na zagładę i kupiłem
    zamiast Forda Focusa, Nowe Volvo S40 w cenie tegoż Forda Focusa.

    -=-

    Rydzyk nie cieszy się już zaufaniem Polaków (cytat z wypowiedzi polskiego
    parlamentarzysty: każda złotówka wydana na Radio Maryja szkodzi Polsce)
    i nieco ;) odszedł od swego powołania, jakim ponoć jest nauczanie. Każdy
    może skarżyć Rydzyka i jego Imperium -- w tym i ja, i Ty. Każdy też może
    stać się dla niego darczyńcą, o ile jeszcze nim nie jest.

    Moja wojna z Rydzykiem to moja wojna o moje przetrwanie, tak więc
    jestem gotów nie tylko na poświęcenie odrobiny czasu, ale gotów
    jestem na znacznie więcej, niestety nie wiem, co mogę uczynić.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2010-02-25 20:46:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Valdi" hm6kfk$h14$...@n...interia.pl

    > a czemu tylko zawiasy.
    > Czy wszystko co związane z kościołem musi być traktowane pobłażliwie?

    Odwrotnie -- tacy ludzie powinni być sądzeni i karani (w razie czego)
    surowiej niż ,,zwykli' obywatele. Policjant gwałcący studentkę w izbie
    wytrzeźwień dostał surowszy wyrok niż przeciętny gwałciciel.

    Rydzyk i jemu podobni powinni być wzorem do naśladowania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2010-02-25 20:48:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "kuba" hm6lq7$9eq$...@n...onet.pl

    > A moze powinien postapic jak Rydzyk i powiedziec ze odda tym ktorzy tego zazadaja
    ;)

    Ja żądam zwrotu tego, co wpłaciłem Rydzykowi rzekomo na ratowanie stoczni!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2010-02-25 20:56:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Valdi" hm6k3l$gjb$...@n...interia.pl

    > No ale zaraz... stoczni już nie ma...

    Ale kilkanaście lat temu była i wówczas Rydzyk zbierał
    szmal na jej uratowanie. Szmal zbierał na stocznię, ale
    stoczni nie oddał tego, co na niż uzbierał.

    Nie jest to odosobniony przypadek w tym Kościele.
    Caritas zbierała[a] na górników, ale nie wszystko ;)
    oddał[a] rodzinom owych górników. (sama telewizja
    wpłaciła tam chyba dwa razy więcej, niż oddano rodzinom)

    Zaś Łazewskiego zdybałem osobiście nocą na randce z kilkoma
    młodymi dziewczynami na terenie sanktuarium w Studzienicznej.

    Mnie z pozycji nauczyciela akademickiego Łazewski nazywał
    aborcjonistą (teraz słyszę, że mnie nie interesuje sama
    kobieta, ale ewentualne dzieci i gdy tylko jakaś mi coś ;)
    urodzi, zostanie przeze mnie odsunięta w niebyt) uznając
    za ,,zły materiał'' na męża i na ojca rodziny.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2010-02-25 21:01:04
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hm6nk0$1tv$1@inews.gazeta.pl

    > Ponoć za moją krytyczną wypowiedź (na grupach dyskusyjnych) wobec RR
    > Bóg ukarał mnie zerwaniem ścięgna palca prawej ręki.

    Boga bym w to raczej nie mieszał.

  • 19. Data: 2010-02-25 21:03:25
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hm6nk0$1tv$2@inews.gazeta.pl

> [...]
    > wytrzeźwień dostał surowszy wyrok niż przeciętny gwałciciel.
    > Rydzyk i jemu podobni powinni być wzorem do naśladowania.

    Dokładnie mam na myśli to co napisałeś w swoim poście - ludzie na świeczniku
    mają dostać przy wyroku bardziej po dupie niż zwykły szary obywatel.
    Rydzyk jak by nie patrzeć jest celebrytą, showmanem, osobą znaną i jeżeli
    karać to surowo, mocniej niż zwykłych ludzi.

  • 20. Data: 2010-02-25 21:07:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    <z...@o...pl>

    > niczym. Moim zdaniem pieniądze oszusta z mbanku należy oddać Rydzykowi
    > a odpowiednią kwotę z kont radia Maryja zająć i przekazać na stocznię.

    Popieram, ale stoczni już nie ma. Ponadto sprawa stoczni uległa przedawnieniu.

    Można natomiast (i należy) głośno przypominać Polakom uczciwość Ojca Założyciela.

    -=-

    BTW posagów jego córek -- gdybym przed wielu laty (gdy jeszcze byłem
    bogaty) dowiedział się o tym, że Rydzyk zbiera na posagi swoich córek,
    wpłaciłbym mu kilka tałzenów złotych. Dziś cytuję sobie słowa z Pisma
    Świętego, gdy mnie pytają o to, czy ,,chodzę'' do kościoła:

    [..] wprowadziłem spokój do swej duszy [..]

    Mam swój Kościół (rzymskokatolicka nauka, którą odebrałem na
    lekcjach religii w podstawówce zezwala mi na to) i cieszę się
    z tego, że moi kapłani (na razie mój cały Kościół to tylko ja)
    są tak pazerni na szal (z deszczu pod rynnę?) że wszystko, co
    mam, każą mi oddawać na ten Kościół. ;)

    Moje ,,marzenia'' czy raczej życzenia:

    -- szkołę w Toruniu znacjonalizować (wiem -- komuch ze mnie!)
    -- arcykapłanów (wolę z Bogiem nie zadzierać -- pamiątka
    z Ozorowskim wiele mnie uczy) rozliczać sumiennie
    z tego, co zbierają, z tego, czego nauczają i z tego,
    co robią w ogóle
    -- ograniczyć wypływanie wspólnych pieniędzy w kierunku prywatnych rąk
    (między innymi kontrolować ostro tych, którzy biorą 1% podatku)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'