eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] cyrk z aktywacja ekonta[mbank] cyrk z aktywacja ekonta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mbank] cyrk z aktywacja ekonta
    Date: Wed, 29 Sep 2004 09:10:38 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <cjdn4j$3ad$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: system7.pata.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1096441811 3405 62.148.94.7 (29 Sep 2004 07:10:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2004 07:10:11 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: atz_rzeszow
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:317805
    [ ukryj nagłówki ]

    Znajoma po likwidacji konta w BPHahaha postanowila zalozyc konto w mbanku
    (za moja rada czego wkrotce moge zalowac :)
    Wszystko na poczatku szlo fajnie,formularz www, gdzies po tygodniu
    przyszla umowa do podpisania, pakiet aktywacyjny itd.
    Zgodnie z sugestia mbanku zeby nie stresowac mlinek :) znajoma przystapila
    do aktywacji konta poprzez internet.
    I tu pierwszy zonk: system podawal ze identyfikator lub haslo jest
    nieprawidlowy (nie mogla sie raczej 3 razy pomylic, wszak tymczasowy
    identyfikator i haslo to same cyfry). No coz komputery czasem tak maja
    pomyslala znajoma i postanowila aktywowac konto przez mlinie czego bylem
    juz czesciowo swiadkiem. I tu drugi zonk: identyfikator i haslo do mlinii
    tez nie podobaly sie systemowi.
    No coz, jedyne co jej zostalo to telefon do mlinki.
    Po wytlumaczeniu w czym rzecz i malej identyfikacji pani operator
    postukala cos na klawiaturze i oznajmila rozbrajajaco: my do Pani nie
    wysylalismy zadnego pakietu aktywacyjnego(!!!) Tak krasnoludki wyslylaja
    pakiety do przyszlych klientow mbanku - moja znajoma to spokojna osoba ale
    ja chyba bym nie wytrzymal. Pani operator zapytala dodatkowo czy na pewno
    jest to pakiet aktywacyjny - a moze lista hasel jednorazowych (he he he) ,
    czy pakiet byl razem z umowa, czy zatwierdzala # pod 'dziewiatka', czy
    rachunek indywidualny itd. Nastepnie przeprosila na pare minut (tu
    telekomunikacja sie cieszy :) i po powrocie stwierdzila, ze nie jest w
    stanie okreslic jaki to pakiet zostal wyslany i jedyne wyjscie to wyslanie
    kolejnego.

    Znajoma poczeka te 3 dni robocze, ale na stracie ma juz lekkie obawy przed
    tak funkcjonujacym bankiem bo jak kolejny pakiet ponownie wysla
    krasnoludki? :) Przynajmniej dobrze ze konto nie jest jej potrzebne na
    juz.

    GP


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1