  • 11. Data: 2009-04-21 10:13:22
    Temat: Re: mbank
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack"

    > Ostatnie dwa lata już
    > nie były takie miłe, stąd też mBank służy tylko jako "śmietniczka" na
    > drobne.
    > Podstawowe operacje, oszczędzanie dokonuję już za pośrednictwem innych
    > banków.

    Czym niemiłym Cię zaskoczyli? Jakie to podstawowe operacje? Bo myślałam, że
    o płacenie rachunków chodzi, które tam jest darmowe.
    Pozdr.
    A.

  • 12. Data: 2009-04-21 10:13:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 kwiecień 2009 11:56
    (autor ffiona
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gsk5cd$tpg$1@news.onet.pl>):
    > Nie chodzi o przelew, ale o wpłatę gotówkową. Moim zamiarem jest
    > posiadanie tylko i wyłącznie konta w mbanku.

    No ale wpłatę gotówkową w innym banku się zleca przelewem, tak jak i na
    poczcie. Możesz wpłacać, ale prowizja zależy od banku. Dlatego najtaniej
    przez Lukasa albo Multi wg mnie. Jak potrzebujesz wpłacać dużo gotówkę, a
    nie masz wpłatomatu pod ręką, to wybierz inny bank, taki, co ma oddział pod
    ręką.
    --
    Tristan

  • 13. Data: 2009-04-21 10:17:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 kwiecień 2009 11:56
    (autor Maverick
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gsk594$iac$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tym, ze aby zamknac konto bedzie wysylal xx wypowiedzen - bo sie podpis
    > nie bedzie zgadzal :D wtedy trzeba wyslac potwierdzony noratialnie podpis.

    Ja zamykałem telefonicznie rachunek jeden i też zamknęło.
    Konta całego nie zamykałem, ale zamykałem pisemnie kredyt odnawialny oraz
    gotówkowy. Zero problemów.

    > Takze oprocentowanie konta jest zerowe

    A gdzie nie jest zerowe? Poza tym, mówisz o eKoncie. Do oszczędzania można
    mieć eMax i eMaxPlus

    > Tak - ale ogolnie srednie - konto bezplatne, ale jakosc obslugi kiepska.

    Jakość obsługi u mnie idealna. Oferta może kiepska, ale nie potrzebuję nic
    więcej poza tanim kontem. A w mBanku jest najtańsze.

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2009-04-21 10:18:48
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ffiona" news:gsk6c1$15f$1@news.onet.pl

    > Czym niemiłym Cię zaskoczyli?

    Podwójne księgowanie transakcji i wmawianie klientowi, że to nie system się
    pomylił ale to ja rzeczywiście tych transakcji dokonałem. Potem bardzo
    długie czekanie na rozpatrzenie reklamacji (w końcu ją uznali).
    Przetrzymywanie pieniędzy, które niekiedy wychodziły 2 albo nawet trzecią
    sesją elixiru z mBanku.
    "Prawie" działające karty hybrydowe na terenie UK - PIN LOCKED doprowadzał
    mnie do szału! :)
    i wiele, wiele innych :)

    > Jakie to podstawowe operacje? Bo myślałam, że
    > o płacenie rachunków chodzi, które tam jest darmowe.

    Dokładnie tak. Płacenie rachunków, inne przelewy, płacenie kartą. Te
    operacje wykonuję już za pośrednictwem innych banków i sobie chwalę.

  • 15. Data: 2009-04-21 10:22:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tristan" news:gsk5h8$5ge$2@news.interia.pl

    > Ja zamykałem telefonicznie rachunek jeden i też zamknęło.

    Bo jeżeli nie zamykasz eKonta tylko rachunki typu emax bądź emax+ zrobisz to
    przez telefon.

    > Konta całego nie zamykałem, ale zamykałem pisemnie kredyt odnawialny oraz
    > gotówkowy. Zero problemów.

    Bo trafiłeś zapewne na kompetentnego pracownika, odpowiedzialnego za taką
    korespondencję :)
    Inni nie mieli tyle szczęścia.

    > A gdzie nie jest zerowe? Poza tym, mówisz o eKoncie. Do oszczędzania można
    > mieć eMax i eMaxPlus

    Ho ho ho, to się pooszczędza na tych rachunkach, że szczena opada.

  • 16. Data: 2009-04-21 10:25:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 kwiecień 2009 12:13
    wasz znak: <gsk6c1$15f$1@news.onet.pl>):

    > Czym niemiłym Cię zaskoczyli? Jakie to podstawowe operacje? Bo myślałam,
    > że o płacenie rachunków chodzi, które tam jest darmowe.

    Ponoć ja jestem pechowy i w ogóle, ale ja akurat z mBankiem nie mam
    negatywów. A przynajmniej nie większych niż z innymi bankami.

    Konto jest darmowe, więc se załóż i potestuj. Nie spodoba się, to założysz
    sobie gdzie indziej. A tego nie będziesz używała.
    --
    Tristan

  • 17. Data: 2009-04-21 10:31:07
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack"
    > "ffiona" news:gsk6c1$15f$1@news.onet.pl

    > Podwójne księgowanie transakcji i wmawianie klientowi, że to nie system
    > się
    > pomylił ale to ja rzeczywiście tych transakcji dokonałem.

    Często to się zdarzało?

    > Dokładnie tak. Płacenie rachunków, inne przelewy, płacenie kartą. Te
    > operacje wykonuję już za pośrednictwem innych banków i sobie chwalę.

    Wcześniej napisałeś: "Dobry wybór jeżeli:
    1. Będzie ono służyło do przyjmowania wypłaty na konto
    2. Płatności kartą w internecie/w punktach naziemnych
    3. Płacenia rachunków/robienie przelewów"

    Sama już nie wiem. Ja mam konto osobiste w PekaoSA. Tam, nie dość, że płacę
    8,50 zł. za prowadzenie konta, to jeszcze 1 zł. za każdy przelew.
    Pozdr.
    A.

  • 18. Data: 2009-04-21 10:39:56
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Tristan wrote:
> [...]
    >

    > Ja zamykałem telefonicznie rachunek jeden i też zamknęło.
    > Konta całego nie zamykałem, ale zamykałem pisemnie kredyt odnawialny oraz

    Zamknij konto przez kuriera :D juz kilka razy na grupie bylo...

    > A gdzie nie jest zerowe? Poza tym, mówisz o eKoncie. Do oszczędzania można

    Eurobank - 5.05% na ROR, nieograniczone darmowe wyplaty z
    oszczednosciowego (6.06%), koszt konta -1 pln za karte.

    > Jakość obsługi u mnie idealna. Oferta może kiepska, ale nie potrzebuję nic
    > więcej poza tanim kontem. A w mBanku jest najtańsze.

    Bo dobrze trafiles. Inni juz mieli gorzej.
    --
    Regards,
    Maverick

  • 19. Data: 2009-04-21 10:41:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 kwiecień 2009 12:39
    (autor Maverick
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gsk7ps$253$1@inews.gazeta.pl>):

    > Eurobank - 5.05% na ROR, nieograniczone darmowe wyplaty z
    > oszczednosciowego (6.06%), koszt konta -1 pln za karte.

    I nie prowadzą kont dla przedsiębiorców.

    > Bo dobrze trafiles. Inni juz mieli gorzej.

    A podobno ja jestem pechowiec :D
    --
    Tristan

  • 20. Data: 2009-04-21 10:42:48
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    ffiona wrote:

    > Sama już nie wiem. Ja mam konto osobiste w PekaoSA. Tam, nie dość, że
    > płacę 8,50 zł. za prowadzenie konta, to jeszcze 1 zł. za każdy przelew.

    Zobacz konto online w Eurobanku - obecnie chyba najlepsze uniwersalne
    konto. A mBank mozesz zalozyc i testowac - nic raczej nie stracisz.

    --
    Regards,
    Maverick