  • 21. Data: 2009-03-03 15:28:21
    Temat: Re: marmurkowe 8%
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Mar, 16:08, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > I polecenie pejsowatego własciciela z Nowego Jorku lub Amsterdamu o depozycie
    aktywów w spółce-matce, a nastepstwie bankructwie tej ostatniej.
    > JaC
    >
    > -----

    aby ocenic wysokość ich pozycji gotówki w rozporządzaniu tak aby móc oszacować
    jeszcze prawdopobieństwo defaultu poszczególnych instytucji..
    depozyt.

    "Pfff", ze sie tak wyraze ;)

    Przestanmy utwalac stereotyp, ze istnieja tylko banki nalezace do
    pejsatych rezdydentow Starego lub Nowego Amsterdamu [NY :P].

    Najwiekszy bank pod wzgledem depozytow to panstwowe PKO BP. Banki maja
    takze wasatych i kudlatych wlascicieli w Rzymie, zajadajacych oliwki i
    popijajacych metaxe w Atenach, ogladajacych seniority na ulicach
    Madrytu... A takze arabow dogladajacych stada swoich bialych
    bentleyow ;)

    Nie da sie wszytskich bankow sprowadzic do wspolnego mianownika - ze
    wszystkie banki naleza do chciwych zydow w USA. To nigdy nie byla
    prawda i pewnie nigdy nie bedzie...

    W Polsce funkcjonuje akurat duzo bankow majacych zupelnie inne
    korzenie [panstwowe PKO/BOS/Pocztowy, bankowosc spoldzielcza, wloskie
    Pekao SA, grecki Polbank itp. itd.].

    A co do polskosci i tradycyjnosci SKOK - podobnie jak z bankami, nie
    mozna tak jednoznacznie sie przy tym upierac bo np.:
    "W dniu 26 stycznia 2009r. Rada Nadzorcza SKOK Stefczyka podjęła
    uchwałę w której zdecydowano, że 75%
    udziałów SKOK'u zostaje przeniesionych do SKOK Holding w Luxemburgu.
    Z nieoficjalnych informacji, głównym inspiratorem tego pomysłu był
    Roman Ludwik Sikora - Członek Zarządu
    SKOK Stefczyka i Stowarzyszenia Krzewienia Edukacji Funansowej, który
    posiada większościowy pakiet
    kontrolny wspólnie z szefami Kasy Krajowej.
    W bliskich kręgach mówi się że to juz koniec polskiej KASY KRAJOWEJ i
    SKOK Stefczyka. Roman Ludwik Sikora
    po nieudanych próbach wejścia na rynki w Ukrainie, w których przepadło
    ponad 10milionów złotych, w
    większości pieniędzy klientów SKOK Stefczyka postanowił zakończyć
    karierę w Polsce.
    Jego ostatnim celem jest zniszczenie jednej z najpepiej rozwijanych
    KAS SKOK im. Mikołaja Kopernika i
    połączenie jej z SKOK Stefczyk. Zamach się nie udał i tym samym
    kariera Romana Ludwika Sikory skończyła sie
    w Polsce."

  • 22. Data: 2009-03-03 15:32:14
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Mar, 16:28, BK <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > KAS SKOK im. Mikołaja Kopernika i
    > połączenie jej z SKOK Stefczyk. Zamach się nie udał i tym samym
    > kariera Romana Ludwika Sikory skończyła sie

    Dodam, ze to cytat, z grupy. Nie wiem jak z ta Ukraina i koncem
    kariery czy tym Kopernikiem, ale jesli chodzi o Luxemburg to akurat
    fakt, z uwagi na podatki SKOKI juz jakis czas temu planowaly sie tam
    przeniesc.

  • 23. Data: 2009-03-03 15:34:18
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    kris pisze:
    > systemie bankowym. ?rodki TUW SKOK gwarantuj?ce bezpieczenstwo depozytów
    > wynosz? 179.569.126 z?otych, co stanowi 2,67 % depozytów zgromadzonych w
    > systemie SKOK; odpowiednie ?rodki Bankowego Funduszu Gwarancyjnego wynosz?
    > 2.356.609.635 z?otych, co stanowi 1,1% depozytów osób fizycznych
    > zgromadzonych w systemie bankowym. A to z kolei oznacza to, ?e ?rodki
    > zgromadzone na gwarantowanie depozytów w systemie SKOK s? proporcjonalnie
    > ponad 2 razy wy?sze ni? takie same ?rodki w systemie bankowym.
    proporcjonalnie wyższe, ale nominalnie kilkunastokrotnie niższe.
    Proporcja nic nam nie mówi o bezpieczeństwie...

  • 24. Data: 2009-03-03 17:01:38
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
    On 3 Mar, 16:28, BK <b...@g...com> wrote:

[...]

    To dodaj jeszcze że to fakt nigdzie nie potwierdzony i niemozliwy do
    zrealizowania pod względem prawnym.

    Kris

  • 25. Data: 2009-03-03 17:54:05
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Mar, 18:01, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > przeniesc.
    >
    > To dodaj jeszcze że to fakt nigdzie nie potwierdzony i niemozliwy do

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,52324
    54.html
    http://www.wprost.pl/ar/130872/SKOK-na-bank/

  • 26. Data: 2009-03-03 17:55:07
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Kris" news:gojnpg$el4$1@news.onet.pl

> [...]
    > kariery czy tym Kopernikiem, ale jesli chodzi o Luxemburg to akurat
    > fakt, z uwagi na podatki SKOKI juz jakis czas temu planowaly sie tam

    A znana jest przyczyna dla której do teraz te instytucje parabankowe się nie
    przeniosły do rajów/raju podatkowych?

    PS. Jeżeli jesteśmy już przy SKOKach chciałem lekko odbiec od głównego wątku
    (gwarancje depozytów itp.). Otóż jakiś czas temu natrafiłem w sieci na
    szczątkowe informacje związane z jakimiś "przekrętami" w SKOK Stefczyka
    polegającymi na tym, że ludzie z dużymi depozytami po pewnym czasie byli
    okradani itp. Jeżeli ktoś ma więcej informacji na ten temat (bądź ogólnie
    jakieś szczegóły wałków finansowych w SKOKach będę bardzo wdzięczny).

    Pozdrawiam.

  • 27. Data: 2009-03-03 20:59:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2009 11:50:03 +0100, kris napisał(a):

    > Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 8,77% srednioroczne oprocentowanie lokaty progeresywnej w Skok Stefczyka

    widziałem reklamę kredytu w Eurobanku na 7%...
    da się tak zrobić, aby kredyt umieścić w SKOKu i tylko zgarnąć % od
    bankowych PLN ?
    jak znam życie do tych 7% dod opłaty i realne %kredytu jest zdecydowanie
    większe

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kebab http://foto.3mam.net/Galeria_1_sty/slides/warszawa_k
    ebab_8.php

  • 28. Data: 2009-03-04 05:34:45
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Mar, 18:55, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:
> [...]
    > okradani itp. Jeżeli ktoś ma więcej informacji na ten temat (bądź ogólnie
    > jakieś szczegóły wałków finansowych w SKOKach będę bardzo wdzięczny).

    Nie wiem czy sie nie przeniosly ;-) Z tekstow we wprost i gw wynika,
    ze KK SKOK troche aktywow przetransferowala do spolki w Luksemburgu.
    Jak to dokladnie teraz wyglada - nie wiem. Dawno sie tym nie
    interesowalem. Kiedys, kiedys troche temat mnie bardziej interesowal z
    roznych wzgledow i paru rzeczy sie dowiedzialem ale swoja wiedze
    przestalem aktualizowac prawie rok temu.

  • 29. Data: 2009-03-04 08:25:17
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    On 3 Mar, 18:01, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w
> [...]

    No i gdzie tam jest napisane ze jakiś Skok przeniósł udziały do Luksemburga.
    Przeniesione zostały udziały ale nie żadnego skoku tylo spółek powiazanych
    ze skokami

    Krzysiek

  • 30. Data: 2009-03-04 12:10:48
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "kris" news:goldte$n23$1@news.onet.pl

    > No i gdzie tam jest napisane ze jakiś Skok przeniósł udziały do
    Luksemburga.
    > Przeniesione zostały udziały ale nie żadnego skoku tylo spółek powiazanych
    > ze skokami

    No niby nigdzie ale trochę dziwnie wyglądają takie działania w przypadku
    firmy, która przypisuje sobie łatkę "narodowej", "propolskiej" itp. :)
    Rozumiem, że jak PIS wróci do koryta do spółki powiązane ze SKOKiem na
    powrót wrócą do PL :)