  • 1. Data: 2003-07-01 10:31:22
    Temat: mLinia w mBanku - uwaga na to co mówią
    Od: m...@b...pl

    mBank zaproponował mi przeniesienie swojego rachunku do nich w zamian oferują
    super kredyt w rachunku - trzeba tylko dostarczyć kilka dokumentów. Wniosek
    wypełniłem otrzymałem decyzję na tak z informacją, że przyjedzie kurier
    podpisać umowę oraz jak nie będe miał pozostałych dokumentów (m.in.
    wypowiedzenie umowy z obecnegio banku i opinie bankowa ) moge przesłac to
    pocztą. Przychodzi kurier i pyta czy mam wszystko co wymienione wczesniej -
    mówię że nie bo na opinie czeka się 2 tygodnie - a on że nie może w takim razie
    podpisać ze mna umowy. I sobie poszedł - zadzwoniłem do mLini pani powiedziała
    to samo co kurier - powołałem się na e-mail - czytała go tak samo jak ja ale
    niestety twierdziła, że musze mieć wszystko. Nastepnego dnia zadzwoniłem rano
    ponownie - ta sama sytuacja. Po południu dzwoni pani od kuriera i mówi, że nie
    muszę mieć wszystkich dokumentów i kurier może przyjechać ale musze dodatkowo
    zapłacić za jego druga wizytę - odmówiłem i zadzwoniłem po raz trzeci żeby
    anulowac wniosek.
    Tydzień później zadzwoniła pani z mBanku pytajac dlaczego zrezygnowałem - była
    zaskoczobna że mLinia podaje takie informacje a system dystrybucji też tak
    działa.
    Wczoraj kolega opowiadał mi podobną akcję z mLinią kiedy konsultantka zarzekała
    się, że on jako dotychczasowy klient aby otworzyć konto innego rodzaju musi
    ponownie wysyłać wszystkie dokumenty - ksera itp. Godzinę później inna
    konsultantka otworzyła takie konto.

    Trzeba uważać co mówią na mLini
    Były klient
    MIKe

  • 2. Data: 2003-07-01 10:44:14
    Temat: Re: mLinia w mBanku - czyać nie umieją
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > Trzeba uważać co mówią na mLini
    > Były klient
    > MIKe

    Ostatnio zadałem trudne (??) pytanie mlince:

    Jaka jest prowizja od polecenia zapłaty?

    Dostałem odpowiedz, że 1% od wartości. W tablei jest 1 zł.

    Taka drobna różnica

    Stefan

  • 3. Data: 2003-07-01 11:27:20
    Od: "paulos23" <U...@i...pl>

    Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bdrona$g1u$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ostatnio zadałem trudne (??) pytanie mlince:
    >
    > Jaka jest prowizja od polecenia zapłaty?
    >
    > Dostałem odpowiedz, że 1% od wartości. W tablei jest 1 zł.

    Trzeba się było spytać jaka jest opłata za polecenie zapłaty, a nie jaka
    jest prowizja... ;)

    --
    paulos23

  • 4. Data: 2003-07-01 14:14:23
    Temat: Re: mLinia w mBanku - edukacja
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > Trzeba się było spytać jaka jest opłata za polecenie zapłaty, a nie jaka
    > jest prowizja... ;)
    >

    > --
    > paulos23

    FYI:

    PROWIZJA - Prowizja jest to opłata, pobierana przez bank za czynności
    bankowe. Może to być kwota zryczałtowana lub stanowiąca określony procent
    wartości, naliczana jednorazowo bądź też okresowo. Sposób pobierania
    prowizji określony jest w taryfach opłat i prowizji każdego banku.

    za http://banki.hoga.pl/slownik.asp?l=P

    Stefan SŁOWNIK

  • 5. Data: 2003-07-01 14:22:09
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    Dnia 2003-07-01 12:44, Użytkownik S.Stefanek napisał:

    > Ostatnio zadałem trudne (??) pytanie mlince:
    >
    > Jaka jest prowizja od polecenia zapłaty?
    >
    > Dostałem odpowiedz, że 1% od wartości. W tablei jest 1 zł.
    >
    > Taka drobna różnica

    niestety ja tez sie spotkalem z wysoka niekompetencja osob tam
    pracujacych...

    zle sie dzieje...

    pozdrawiam
    marcin