  • 1. Data: 2002-12-01 11:36:12
    Temat: mBank - zlecenie stałe
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Witam!

    Ciekawa sprawa. Miałem zlecenie stałe, ograniczone czasowo. Ostatnie
    wystąpienie miało być 30 listopada. Zaglądam dziś na strone i co
    widzę? Otóż owo zlecenie nadal występuje na liście zleceń stałych, a
    po podglądzie okazuje się, że ma nawet wystąpic ostatniego grudnia
    tego roku. Czy to jakis błąd, czy może serwis jeszcze się nie
    zaktualizował?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller

    "No man's life, liberty, or property is safe while the legislature is in session."
    (Judge Gideon J. Tucker, 1866.)

  • 2. Data: 2002-12-01 11:48:20
    Temat: Re: mBank - zlecenie stałe
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:pssjuucehb8rkj8ov54t81frtd6v11k3ka@4ax.com, Human Being wrote:

> [...]
    > po podglądzie okazuje się, że ma nawet wystąpic ostatniego grudnia
    > tego roku. Czy to jakis błąd, czy może serwis jeszcze się nie

    A zrealizowało się w piątek (29 listopada) tak jak powinien?

    Poczekałbym do poniedziałku, może wtedy zniknie.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-01 12:02:22
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Human Being" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > po podglądzie okazuje się, że ma nawet wystąpic ostatniego grudnia
    > tego roku. Czy to jakis błąd, czy może serwis jeszcze się nie

    A nie walnąłeś się przy wpisywaniu? O miesiąc?

  • 4. Data: 2002-12-02 18:34:13
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    On Sun, 1 Dec 2002 12:48:20 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >A zrealizowało się w piątek (29 listopada) tak jak powinien?

    W piątek zrealizowało się tak jak powinno.

    >Poczekałbym do poniedziałku, może wtedy zniknie.

    Właśnie wróciłem do domu i sprawdziłem. Wszystko już jest OK! A jednak
    działa :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller

    "Nie można uciec od samego siebie przenosząc się z miejsca na miejsce."
    [Ernest Hemingway]