  • 1. Data: 2004-08-31 14:44:36
    Temat: mBank - ukryte oplaty
    Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com>

    Płacąc w sklepie kartą płatniczą Visa Electron z mBanku za granicą jesteśmy
    obciążani dodatkową opłatą w wysokości 2% wartości transakcji.

    To ewenement. Większość banków pokrywa koszt transakcji prowizją płaconą
    przez sprzedawcę. Użytkownik płaci w innych bankach prowizję tylko jeżeli
    wypłaca z bankomatu lub używa karty _kredytowej_.

    To tyle po przeczytaniu otrzymanego cennika.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2004-08-31 14:47:23
    Temat: Re: mBank - ukryte oplaty
    Od: "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TOpolbox.com>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w
    wiadomości news:ch22th$7bd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To ewenement.
    ROTFL :)

  • 3. Data: 2004-08-31 14:51:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jan Werbiński <j...@f...com> wrote:
    > To tyle po przeczytaniu otrzymanego cennika.

    ;)
    Taaaak? A mnie sie wydawalo, ze po prostu pisze to, czego inne banki ci nie
    podaja.
    Znaczy Millennium pobiera przy przewalutowaniu 1%, a BZ WBK 3%.
    Chodzi oczywiscie o transkacje dokonywane w innej walucie niz rezliczeniowa
    (w przypadku kart (pozawirtualna) mBanku jest to Euro).
    Taka "prowizje" pobiera _kazdy_ bank.

    Jak widac te banki, ktore jej nie ujawniaja wiedzaco robia ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-08-31 14:54:43
    Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com>

    W wiadomości:ch239k$8uk$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał:
    > Jak widac te banki, ktore jej nie ujawniaja wiedzaco robia ;)

    Wystarczy porównać kurs po jakim waluta została przeliczona. Testowałem
    kiedyś i mBank wypada dość kiepsko np w porównaniu z Inteligo, chociaż nie
    tak źle jak Fortis.

  • 5. Data: 2004-08-31 14:59:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Jan Werbiński" <j...@f...com> writes:

    > To ewenement. Większość banków pokrywa koszt transakcji prowizją płaconą
    > przez sprzedawcę. Użytkownik płaci w innych bankach prowizję tylko jeżeli
    > wypłaca z bankomatu lub używa karty _kredytowej_.

    Prowizje od kupowania czegos na karte kredytowa? Gdzie, kto?

    MJ

  • 6. Data: 2004-08-31 15:01:57
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Taaaak? A mnie sie wydawalo, ze po prostu pisze to, czego inne banki ci nie
    > podaja.
    > Znaczy Millennium pobiera przy przewalutowaniu 1%, a BZ WBK 3%.

    W millennium stoi jak byk w tabeli oplat dla visy i maexa, ze jest 1% za
    przewalutowienie.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 7. Data: 2004-08-31 15:09:28
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl> wrote:
    > W millennium stoi jak byk w tabeli oplat dla visy i maexa, ze jest 1%
    > za przewalutowienie.

    no to przeciez pisze, o co ci chodzi?
    Jeszcze BZ WBK wiem ze podaje. Inne jak nie podaja to skad mam wiedziec ile
    pobieraja?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-08-31 15:10:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jan Werbiński <j...@f...com> wrote:
    > Wystarczy porównać kurs po jakim waluta została przeliczona.
    > Testowałem kiedyś i mBank wypada dość kiepsko np w porównaniu z
    > Inteligo, chociaż nie tak źle jak Fortis.

    Kiedy testowales (data mniej wiecej) i jaka waluta zakupu to byla?

    http://www.PRnews.pl

  • 9. Data: 2004-08-31 15:36:42
    Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com>

    W wiadomości:ch24ca$fnt$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał:

    > Kiedy testowales (data mniej wiecej) i jaka waluta zakupu to byla?

    Oj dawno, ze dwa lata temu. Wiele walut, w tym euro, dolary, niektóre waluty
    europejskie i azjatyckie.

  • 10. Data: 2004-08-31 16:06:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jan Werbiński <j...@f...com> wrote:
    > Oj dawno, ze dwa lata temu. Wiele walut, w tym euro, dolary, niektóre
    > waluty europejskie i azjatyckie.

    No to wtedy karty rozliczane byly w dolarach (tak jak dalej sa w Inteligo).
    Kursy walut w mBanku dostepne sa na ich stronie (albo www.brebank.pl) - i
    teraz sa znacznie lepsze. Ba - w wielu przypadkach najlepsze. (polecam
    sprawdzic w money.pl).
    Nawet z przewalutowaniem wychodzi czesto dabrdzo dobrze. Teraz bylem na
    Wegrzech - kurs razem z oplata za wyciagniecie z bankomatu 15000 forintow (w
    Multi, ale to to samo) wyszedl mi taki jakbym wymienil na miejscu zlotowki
    :)

    W USA place visa rozliczana przez USD, wiec nie wiem jak to jest.

    http://www.PRnews.pl