  • 1. Data: 2004-02-17 18:50:07
    Temat: mBank - rozsyła nieaktualną taryfę prowizje i opłat bankowych
    Od: "Damian" <...@...pl>

    dzisiaj , tj 17.02 otrzymałem książeczkę z taryfą opłat , gdzie sobie
    czytam, że dokonanie przelewu zdefiniowanego (lub na dowolny rachunek)
    dokonany za pomocą internetu kosztuje ZERO złotych !!!
    czy mam to rozumieć jako specjalną ofertę mBanku??? hmm poczułem się
    wyróżniony

  • 2. Data: 2004-02-17 21:19:50
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dokonany za pomocą internetu kosztuje ZERO złotych !!!
    > czy mam to rozumieć jako specjalną ofertę mBanku??? hmm poczułem się

    Hehe, wykonaj przelew i złóż reklamację, a potem do arbitra! ;]]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-02-17 21:40:47
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Hehe, wykonaj przelew i złóż reklamację, a potem do arbitra! ;]]
    >
    > Pozdrawiam,
    > Washko

    niestety konto juz oczyscilem, wystarcza mi zatarczki z TPSA, mBank sobie
    odpuszczam, ale zabawa przednia bylaby :)
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-02-17 22:22:27
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Tue, 17 Feb 2004 22:19:50 +0100, "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    wrote:

    >Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    >Hehe, wykonaj przelew i złóż reklamację, a potem do arbitra! ;]]

    Mozna jeszcze do Komisji Etyki Bankowej.
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=119
    734&t=119734

  • 5. Data: 2004-02-18 14:44:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > Mozna jeszcze do Komisji Etyki Bankowej.
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=119
    734&t=119734

    Stary, o co ci chodzi z ta komisja, bo nie moga wyczaic... ;D

  • 6. Data: 2004-02-18 14:52:10
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 18 Feb 2004 15:44:56 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    734&t=119734

    >Stary, o co ci chodzi z ta komisja, bo nie moga wyczaic... ;D

    Sprawdz co mowia Zasady Dobrej Praktyki Bankowej, a pozniej co zarzucali
    bankowi klienci mbanku... wnioski sie nasuwaja same. :P

  • 7. Data: 2004-02-18 16:05:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > Sprawdz co mowia Zasady Dobrej Praktyki Bankowej, a pozniej co
    > zarzucali bankowi klienci mbanku... wnioski sie nasuwaja same. :P

    No ale ja prosze, zebys mnie oswiecil, bo za cholere nie wiem o co chodzi.
    Bo jak chcesz to pozagluje z Toba odpowiednimi punktami.
    Poza tym - w tym watku na forum jakies insynuacje tworzysz, ze to pracownicy
    banku cie wyzywaja ;) Jakies dowody?

  • 8. Data: 2004-02-18 16:14:04
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 18 Feb 2004 17:05:54 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >No ale ja prosze, zebys mnie oswiecil, bo za cholere nie wiem o co chodzi.
    >Bo jak chcesz to pozagluje z Toba odpowiednimi punktami.

    Pare osob wlacznie chyba z Toba tu krzyczy, ze sie powtarzam, a Ty chcesz mnie
    zmusic, zebym sie jednak powtarzal?

    >Poza tym - w tym watku na forum jakies insynuacje tworzysz, ze to pracownicy
    >banku cie wyzywaja ;) Jakies dowody?

    Sa poszlaki, to juz cos.

  • 9. Data: 2004-02-18 16:30:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > Pare osob wlacznie chyba z Toba tu krzyczy, ze sie powtarzam, a Ty
    > chcesz mnie zmusic, zebym sie jednak powtarzal?

    Tak, zrob wyjatek i powtorz to co pisales na pbb a mnie umknelo.
    W ktorym momencie i dlaczego mBank nie przestrzegal zapisow ZDPB.

    > Sa poszlaki, to juz cos.

    Poszlaki? Nie rozsmieszaj mnie. Piszac cos takiego chyba miales pewnosc, czy
    po prostu "wydawalo ci sie" - jak wiele innych rzeczy?

  • 10. Data: 2004-02-18 17:57:08
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 18 Feb 2004 17:30:08 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Tak, zrob wyjatek i powtorz to co pisales na pbb a mnie umknelo.
    >W ktorym momencie i dlaczego mBank nie przestrzegal zapisow ZDPB.

    Za duzo pisania, szkoda czasu, wiec moze tylko pare kwestii w nastepujacym
    duzym skrocie:

    Rozdzial IV
    1. 2) i 3. (W.B. dal popisy lamiace te punkty)
    2. (obiecywano kasowac tylko watki dotyczace 50 gr, a skasowano rowniez moj
    inny, wiec odpowiedzialnosc za slowo zlamana).

    Rozdzial III
    3. i 5. - wiadome wykresy porownawcze z innymi bankami lamia te punkty.

    Rozdzial II
    1. - mozna miec watpliwosci co do spelniania tego punktu przez mbank
    2. - to mbank obiecywal, ale m.in. sposob w jaki wprowadzono oplaty, w jaki
    traktowano mRade pozwala mniemac, ze i ten punkt o partnerskim traktowaniu nie
    jest obecnie spelniany
    3. - styl wprowadzenia oplat moze ten punkt naruszac; do ludzi ciagle
    przychodza stare TPiO, informacja jest wiec nierzetelna
    7. i 8. - j.w. odnosnie TPiO oraz reklama w postaci filozofii dzialania ciagle
    na stronach wisi jako obowiazujaca, ale niektore hasla z tej reklamy nie sa juz
    spelnione.
    10. - oj roznie z tym bywa w mbanku

    Rozdzial I
    3. - wiele z wypowiedzi pracownikow mbanku na forum nie spelnialy czesci z tych
    kryteriow; mbank m.in. wmawia kategorycznie ustami swoich pracownikow, ze ich
    oferta jest ciagle najtansza, ale dla wiekszosci wypowiadajacych sie klientow
    wychodzi, ze VWBd ma taka oferte. Tendencyjne wycinanie wszelkich pytan o
    ankiete podczas czatu tez zle swiadczy o ich rzetelnosci.

    Rozdzial V
    1. - Nie przyjmuja na mlinki osob, co do ktorych istnieje podejrzenie, ze
    pozniej beda chcialy spelnic warunki okreslone w tym punkcie (bylo o tym na pbb
    jelsi nie pamietasz).

    Dla niezorientowanych o czym mowimy podaje link:
    http://www.zbp.pl/doc/zdpb.pdf

    >Poszlaki? Nie rozsmieszaj mnie. Piszac cos takiego chyba miales pewnosc, czy
    >po prostu "wydawalo ci sie" - jak wiele innych rzeczy?

    W tym watku pare poszlak wymienilem:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=120
    222&t=120093&v=f

    Poza tym nikt z pracownikow mbanku nie zaprzeczyl, ze to nie oni - to tez moze
    nie byc bez znaczenia.

    dn