eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › mBank - potwierdzenie tożsamości pracownika banku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 11. Data: 2010-02-25 22:55:23
    Temat: Re: mBank - potwierdzenie tożsamości pracownika banku
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    MarekZ wrote:

    > Rzeczywiście e-mail o wymienionych cechach dotarł.

    z podpisem cyfrowym ?


  • 12. Data: 2010-02-26 10:01:55
    Temat: Re: mBank - potwierdzenie tożsamości pracownika banku
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hm6v9s$6fq$...@a...news.neostrada.pl
    ...
    > MarekZ wrote:
    >
    >> Rzeczywiście e-mail o wymienionych cechach dotarł.
    >
    > z podpisem cyfrowym ?

    Bez, ale tak czy inaczej wiarygodność jest jak dla mnie w zasadzie pełna.
    Brak podpisu zapewne wynika z tego, że adresem nadawcy jest adres
    konkretnego pracownika banku, a nie ogólny adres banku.


  • 13. Data: 2010-03-01 08:30:37
    Temat: Re: mBank - potwierdzenie tożsamości pracownika banku
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-25 08:54, witrak() pisze:

    (...)

    > Jeśli nie chcą ode mnie uwierzytelnienia - w ogóle nie ma sprawy. Jeśli
    > chcą - tłumaczę konsultantowi, dlaczego to jest niedopuszczalne i na
    > drzewo...

    Jakich argumentów używasz?

    --
    Łukasz


  • 14. Data: 2010-03-01 09:30:08
    Temat: Re: mBank - potwierdzenie tożsamości pracownika banku
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-01 09:30, Lukasz, sq2dyl wrote:
    > W dniu 2010-02-25 08:54, witrak() pisze:
    >
    > (...)
    >
    >> Jeśli nie chcą ode mnie uwierzytelnienia - w ogóle nie ma sprawy. Jeśli
    >> chcą - tłumaczę konsultantowi, dlaczego to jest niedopuszczalne i na
    >> drzewo...
    >
    > Jakich argumentów używasz?
    >
    Zwyczajnie: że żąda ode mnie danych osobowych, a ja wcale nie wiem,
    czy on jest tym, za kogo się podaje, bo dzwoni z nieidentyfikującego
    się numeru (a inne banki dzwonią z numerów, które się identyfikują i
    w dodatku są jawnie związane z tymi bankami), procedura - którą
    proponuje dla potwierdzenia, że on to on - jest wadliwa (tu
    objaśnienie dlaczego) i że w związku z tym ja jestem zmuszony
    zakładać - dla mojego bezpieczeństwa i dla spełnienia wymagań banku,
    że on się podszywa :-), choć prywatnie to nawet mógłbym go może i po
    głosie poznawać... [łącznie około 90 sekund].


    Skutkuje :-)

    witrak()
    PS. jeśli to on mchce mi przekazać wiadomość (np. opdowiedź na
    reklamację, proszę o przesłanie pocztą - wewnętrzną albo tradycyjną.


  • 15. Data: 2010-03-01 12:13:37
    Temat: Re: mBank - potwierdzenie tożsamości pracownika banku
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    witrak() napisał(a) :
    >>> Jeśli nie chcą ode mnie uwierzytelnienia - w ogóle nie ma sprawy. Jeśli
    >>> chcą - tłumaczę konsultantowi, dlaczego to jest niedopuszczalne i na
    >>> drzewo...
    >>
    >> Jakich argumentów używasz?
    >>
    > Zwyczajnie: że żąda ode mnie danych osobowych, a ja wcale nie wiem,
    > czy on jest tym, za kogo się podaje, bo dzwoni z nieidentyfikującego
    > się numeru (a inne banki dzwonią z numerów, które się identyfikują i
    > w dodatku są jawnie związane z tymi bankami)

    Za pomocą odpowiedniego serwisu można wyświetlić u odbiorcy dowolny
    numer. Tak więc prezentacja numeru o niczym nie świadczy.

    Już tu parę wątków prędzej ktoś podał link do strony pomagającej
    podszywać się.

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E


  • 16. Data: 2010-03-01 20:23:12
    Temat: Re: mBank - potwierdzenie tożsamości pracownika banku
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-01 13:13, Zbynek Ltd. wrote:
    > Witam
    >
    > witrak() napisał(a) :
    >>>> Jeśli nie chcą ode mnie uwierzytelnienia - w ogóle nie ma sprawy. Jeśli
    >>>> chcą - tłumaczę konsultantowi, dlaczego to jest niedopuszczalne i na
    >>>> drzewo...
    >>> Jakich argumentów używasz?
    >>>
    >> Zwyczajnie: że żąda ode mnie danych osobowych, a ja wcale nie wiem,
    >> czy on jest tym, za kogo się podaje, bo dzwoni z nieidentyfikującego
    >> się numeru (a inne banki dzwonią z numerów, które się identyfikują i
    >> w dodatku są jawnie związane z tymi bankami)
    >
    > Za pomocą odpowiedniego serwisu można wyświetlić u odbiorcy dowolny
    > numer. Tak więc prezentacja numeru o niczym nie świadczy.
    >
    > Już tu parę wątków prędzej ktoś podał link do strony pomagającej
    > podszywać się.

    A co to ma do rzeczy :-)
    Ja podaję argumentację na życzenie Lukasza, sq2dyl i wcale nie
    twierdzę, że gdybym zobaczył właściwy numer to bym od razu uwierzył,
    że to bank.

    Przyznasz jednak, że *brak* identyfikacji dyskwalifikuje tak bank...

    witrak()

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1