    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - potwierdzenie tożsamości pracownika banku
    Date: Wed, 24 Feb 2010 10:36:50 +0100

    Oto jaki komunikat dostałem w serwisie transakcyjnym:

    "Witaj,
    informujemy, że na adres e-mail zarejestrowany w mBanku wysłana zostanie
    wiadomość podpisana przez pracownika banku - Annę XXXXXXXXX. W wiadomości
    podany będzie numer telefonu 042 xxx xx xx, pod którym od poniedziałku do
    piątku w godzinach 10:00-20:00 można bezpośrednio skontaktować się z w/w
    pracownikiem."

    Rzeczywiście e-mail o wymienionych cechach dotarł. Świetna sprawa. Całkiem
    możliwe, że to już od dawien dawna funkcjonuje, ale ja doświadczyłem tego po
    raz pierwszy.