  • 1. Data: 2003-11-21 08:47:17
    Temat: mBank pobiera oplaty za niezrealizowane uslugi?
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    A tak bylo fajnie do tej pory, a tu chyba schodzi na psy...

    Na emaxie pojawilo mi sie obciazenie na 36 zl - zapewne za nowa
    karte do tego konta. Wszystko fajnie, gdyby nie jeden szczegol...

    W zwiazku z nowymi przepisami, bank przyslal mi umowe odnosnie
    nowo wystawianych kart - ktora wciaz lezy na moim biurku....

    Wiec albo pobiera oplate za nieistniejaca karte, albo wystawil
    mi karte bez umowy. Obydwie mozliwosci sa lekko mowiac... dziwne.

    Aha, rok temu obciazyli mnie za karte w pazdzieniku - a dostalem ja
    w grudniu po awanturze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 2. Data: 2003-11-21 12:50:04
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Popatrzmy co też wymyślił osobnik zwany "Waldemar Godel"
    <n...@o...info>:

> [...]
    > W zwiazku z nowymi przepisami, bank przyslal mi umowe odnosnie
    > nowo wystawianych kart - ktora wciaz lezy na moim biurku....

    Miałem to samo z eKartą
    Jak będę ją aktywował to przy okazji poproszę mlinkę o wyjaśnienie...

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2003-11-21 14:48:52
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 21 Nov 2003 09:47:17 +0100, w <3...@n...home.net.pl>, "Waldemar
    Godel" <n...@o...info> napisał(-a):

    > Wiec albo pobiera oplate za nieistniejaca karte, albo wystawil
    > mi karte bez umowy. Obydwie mozliwosci sa lekko mowiac... dziwne.

    Ja poczekam z wypełnieniem umowy do końca grudnia. Zobaczymy, czy wzorem
    innych, przyślą mi kartę do emaxa, z której zrezygnowałem :)

    Zresztą i tak przysłali mi z nieaktualnymi danymi.

  • 4. Data: 2003-11-21 16:23:06
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    > Miałem to samo z eKartą
    > Jak będę ją aktywował to przy okazji poproszę mlinkę o wyjaśnienie...

    Hi hi... akurat dzien wczesniej wyciagnalem pieniazki z emaxa, wiec
    zrobili debet. Poczekam sobie, za tydzien sami zadzwonia... :-))))

    I nie wysle umowy dokad nie podadza wiarygodnego uzasadnienia...

    Tym bardziej, ze cena za karte do emaxa jest paskarska, i dawno bym
    im za nia podziekowal gdyby nie debilne limity na karcie do ekonta.

  • 5. Data: 2003-11-21 16:43:12
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    3...@n...home.net.pl,
    Waldemar Godel <n...@o...info>:

    > Tym bardziej, ze cena za karte do emaxa jest paskarska, i dawno bym
    > im za nia podziekowal gdyby nie debilne limity na karcie do ekonta.

    Teraz są już wyższe.

    Bardziej w temacie: tak właśnie podejrzewalem, ze nieodesłanie nowej umowy
    także nie zabezpieczy przed wznowieniem karty. W mBanku chętnie wznawiają te
    płatne karty.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-21 16:44:11
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    a...@4...com,
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl>:

    > Ja poczekam z wypełnieniem umowy do końca grudnia. Zobaczymy, czy
    > wzorem innych, przyślą mi kartę do emaxa, z której zrezygnowałem :)

    No i teraz nie wiem, czego Ci życzyc :)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-11-21 16:46:18
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    > cena za karte do emaxa jest paskarska, i dawno bym
    > im za nia podziekowal gdyby nie debilne limity na karcie do ekonta.

    Pomijając kwesię wydania karty bez podpisanej umowy.
    Czy nie lepiej było zrezygnować z karty do emaxa i zamówić nową do ekonta z
    mniej debilnym limitem 5.000 PLN?

  • 8. Data: 2003-11-21 21:17:34
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Waldemar Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    > W zwiazku z nowymi przepisami, bank przyslal mi umowe odnosnie
    > nowo wystawianych kart - ktora wciaz lezy na moim biurku....

    hmm, wiec nie pozostaje nic innego jak zmienic im nazwe na nordea mbank
    one (te z nordu) tez wysylaly (i wysylaja nadal) blagalne listy z pinami aby
    cos im zaplacic, wole jednak dac pijakowi pod kosciolem niz jakiemukolwiek
    bankowi

  • 9. Data: 2003-11-22 08:52:59
    Od: "Tashi" <k...@p...onet.pl>

    > Popatrzmy co też wymyślił osobnik zwany "Waldemar Godel"

    > Miałem to samo z eKartą
    > Jak będę ją aktywował to przy okazji poproszę mlinkę o wyjaśnienie...

    Wyjaśnienie może być takie:
    w myśli regulaminu, jeśli klient na minimum 45 dni przed upływem
    ważności karty NIE ZREZYGNOWAŁ z niej, zostaje ona automatycznie
    odnowiona i szlus, odwrotu nie ma. Nie ma musu podpisania umowy,
    karta będzie chyba nieaktywna, ale opłata za nią będzie pobrana.
    Spóźniłem się 2 dni....

  • 10. Data: 2003-11-22 09:03:12
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Tashi"

> [...]
    > odnowiona i szlus, odwrotu nie ma. Nie ma musu podpisania umowy,
    > karta będzie chyba nieaktywna, ale opłata za nią będzie pobrana.

    Ale bankowi _nie wolno_ wydać karty płatniczej bez umowy.
    Skoro nie wydał karty płatniczej to co wydał - Kawałek Prostokątnego
    Plastiku w cenie 36 zł?
    No to czekam aż mi przyślą Kawałek Okrągłego Plastiku - ciekawe po ile
    będzie ;-)

    Bogdan B.