  • 1. Data: 2011-11-21 16:59:15
    Temat: mBank - oplata 99 pln za samo posiadanie konta bilansujacego w mPlan-ie
    Od: "Zdzislaw J" <k...@p...com>

    witam,

    od jutra - bardzo mila calkiem nowa plata zwlaszcza dla tych ktorzy
    aktywowali mechanizm bilansujacy placac za to 3% wartosci kredytu!!
    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1068,
    zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html

    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/6,991411,to_
    boli,1.html

    Z.

  • 2. Data: 2011-11-21 17:15:42
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Zdzislaw J" <k...@p...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1068,
    zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html

    Do tego kolejne podwyższenie progów przy opłatach za notowania.

    5 ofert bez opłat dopiero od 3-miesięcznego obrotu ponad 400k, co już nie
    jest wcale tak małym obrotem (jeszcze niedawno było to 250k, a potem 300k).

    Kurczę, to mi się nie podoba, typowo 'fiskalna' podwyżka, w dobie
    gigantycznych przepustowości sieci i coraz szybszych procesorów. Naturalnie
    sztuczny obrót nie jest trudno zrobić, tylko przy okazji łatwo można zostać
    na jakichś akcjach. :)

  • 3. Data: 2011-11-21 17:33:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Zdzislaw J" <k...@p...com> writes:

> [...]
    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1068,
    zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html

    Podobno ma nie być pobierana od tych co już mają aktywne bilansowanie,
    tylko że ... w TOiP jest to wpisane bezwarunkowo. Kolejne niechlujstwo w
    mBanku?
    KJ

    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...