  • 1. Data: 2011-11-21 18:24:52
    Temat: alior - regulaminy?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Alior twierdzi, że od 19 grudnia 2011 zmienią się regulaminy. Nowe
    rzekomo są w zakładce "Przydatne dokumenty", ale ja jakiś ślepy jestem...

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2011-11-22 17:35:44
    Temat: Re: alior - regulaminy?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

    > Hello,
    >
    > Alior twierdzi, że od 19 grudnia 2011 zmienią się regulaminy. Nowe
    > rzekomo są w zakładce "Przydatne dokumenty", ale ja jakiś ślepy jestem...
    Niby tabelka:
    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/przydatne_dokumen
    ty/klienci_indywidualni

    Zawiera

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Regulamin kart płatniczych Alior Bank S.A.
    Obowiązuje od dnia 21 listopada 2011 r.w przypadku umów podpisanych od
    21 listopada 2011 r.
    Obowiązuje od dnia 19 grudnia 2011 r.w przypadku umów podpisanych przed
    21 listopada 2011 r.
    Pobierz PDF -> http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/regulamin_
    kart_platniczych.pdf

    Regulamin kart płatniczych Alior Bank S.A.
    Obowiązuje do 18 grudnia 2011 - w przypadku Klientów którzy podpisali
    umowę przed 21 listopada 2011 r.
    Pobierz PDF -> http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/regulamin_
    kart_platniczych_stary.pdf

    Ale dla mnie oba są takie same, może ktoś uważniej przeczytać co się
    zmieniło?
    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.