  • 1. Data: 2011-11-21 10:46:11
    Temat: Rachunek bankowy bez opłat jak kiedyś eKonto w Mbanku
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    Dzień dobry,

    jaki bank oferuje proste rachunki z kartą płatniczą bez prowizji za
    prowadzenie i kartę płatniczą, jak mBank, przed 01.10.2011? W tej
    chwili mBank pobiera 2zł miesięcznie, jeśli w ciągu miesiąca nie
    dokonam zapłaty bezgotówkowej powyżej 100zł.

    W bzwbk jest podobnie. Szukam czegoś dla młodej osoby (19 lat,
    uczennica).

    Dziekuję za sugestie, pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-11-21 12:58:29
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "maxknowledge" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    chwili mBank pobiera 2zł miesięcznie, jeśli w ciągu miesiąca nie
    dokonam zapłaty bezgotówkowej powyżej 100zł.

    W bzwbk jest podobnie. Szukam czegoś dla młodej osoby (19 lat,
    uczennica).
    ************

    Po co komu bank jak nie wydaje 100zł miesięcznie?
    Wszystkie banki redukują opłaty dla aktywnych i biorą dolę za uśpione konta.

  • 3. Data: 2011-11-21 13:25:52
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    On 21 Lis, 13:58, "!sp" <s...@a...er> wrote:
> [...]
    >
    > Po co komu bank jak nie wydaje 100zł miesięcznie?
    > Wszystkie banki redukują opłaty dla aktywnych i biorą dolę za uśpione konta.

    Rozumiem ich politykę. Jednak to się nie kalkuluje jak używam kilku
    kont bankowych. I chcę jeszcze jedno dla córki.

  • 4. Data: 2011-11-21 13:30:17
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "maxknowledge" napisał w wiadomości grup
    17g2000yqa.googlegroups.com...

    >On 21 Lis, 13:58, "!sp" <s...@a...er> wrote:
    >Rozumiem ich politykę. Jednak to się nie kalkuluje jak używam kilku
    >kont bankowych. I chcę jeszcze jedno dla córki.

    Zainwestuj więc 2zł miesięcznie w córkę;)

  • 5. Data: 2011-11-21 15:20:55
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Mon, 21 Nov 2011 14:30:17 +0100, Kris <k...@w...pl> wrote:

    > Zainwestuj więc 2zł miesięcznie w córkę;)

    Ale to nie inwestycja w córkę tylko inwestycja w bank.
    Jeśli rachunek z kartą ma być bezpłatnie, nawet przy braku obrotów na
    rachunku, to zostaje konto skarbonkowe w GetinOnline. Rachunek, karta i
    wszystkie bankomaty za darmo, a nawet można dostać od banku jakieś
    złotówki. Darmowy GetinOnline oczywiście ma swoje minusy, np. powolne
    odświeżanie danych w serwisie transakcyjnym, trudności z dodzwonieniem się
    do infolinii, brak szerszej oferty (np. konta walutowe itp).
    Twoja decyzja czy wolisz zapłacić za wygodę, czy mieć rachunek za darmo
    ale będąc świadomy ograniczeń.

    Matt

  • 6. Data: 2011-11-21 17:13:07
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Dziekuję za sugestie, pozdrawiam!

    Getinonline

    Darek

  • 7. Data: 2011-11-21 19:13:31
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Getinonline

    i jeszcze IdeaBank, OpenOnline, Deutsche Bank PBC (aczkolwiek ten
    ostatni wymaga jednej transakcji kartą miesięcznie). Być może jakiś
    lokalny Bank Spółdzielczy.

    Idea, Open i Getin to praktycznie jeden pies - jeden właściciel,
    interfejsy różnią się tylko kolorami, obsługa taka sobie.
    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2011-11-21 19:59:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Rozumiem ich politykę. Jednak to się nie kalkuluje jak używam kilku
    > kont bankowych. I chcę jeszcze jedno dla córki.

    załóż konto w Idea Banku: konto, przelewy, karta debetowa i wypłaty ze
    wszystkich bankomatów bez opłat - czego można chcieć więcej?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2011-11-21 20:14:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Idea, Open i Getin to praktycznie jeden pies - jeden właściciel,
    > interfejsy różnią się tylko kolorami, obsługa taka sobie.

    fakt, ale złe nie są ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2011-11-21 20:59:09
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    W dniu 2011-11-21 20:59, RobertS pisze:

    > załóż konto w Idea Banku: konto, przelewy, karta debetowa i wypłaty ze
    > wszystkich bankomatów bez opłat - czego można chcieć więcej?

    ...by interfejs webowy lepiej dzialal i byl przyjemniejszy, i zeby
    regulaminy byly bardziej precyzyjne