  • 1. Data: 2004-03-30 07:45:36
    Temat: [mBank] niespodzianka dla posiadaczy mBiznes?
    Od: "Segoy" <r...@p...bg.univ.gda.pl>

    Wczoraj aż przetarłem oczy ze zdziwienia, a potem zacząłem się zastanawiać.
    Dostałem komunikat na mojej stronie konta mBiznes:

    Oferta specjalna. Debet na telefon.

    Jesteś aktywnym użytkownikiem rachunku biznesowego w mBanku. Dlatego
    pragniemy zaproponować Ci xxx zł dopuszczalnego salda debetowego DSD bez
    niepotrzebnych dokumentów i opłat.
    Zamów DSD na mLinii. Masz na to 3 tygodnie od daty rejestracji komunikatu.
    Debet zostanie uruchomiony w ciągu 5 dni roboczych.

    W miejscu xxx pojawiła się całkiem spora kwota. Prawie o 50% większa niż mam
    w eKoncie DSD.
    No to zadzwoniłem. Nie chcą żadnych prowizji. Nie chcą żadnych papierów. Nic
    nie chcą, tylko żebym powiedział czy jestem tym zainteresowany. No to
    jestem!

    Po ochłonięciu zacząłem podejrzewać coś.... dlaczego nagle mBankowi zaczęło
    tak zależeć żeby mi zrobić dobrze? Chcą mnie do siebie przywiązać! Ale
    dlaczego akurat teraz... przecież i tak mają super warunki konta
    gospodarczego.
    aaaaaa może zamierzają wprowadzić opłaty za prowadzenie mBiznes + może
    opłaty za przelewy ZUS i US?

    co o tym myślicie? dostaliście również tego typu oferty na mBiznes?

    Segoy

  • 2. Data: 2004-03-30 08:02:34
    Temat: Re: [mBank] niespodzianka dla posiadaczy mBiznes?
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Segoy" <r...@p...bg.univ.gda.pl> napisała:

> [...]
    > tak zależeć żeby mi zrobić dobrze? Chcą mnie do siebie przywiązać! Ale
    > dlaczego akurat teraz... przecież i tak mają super warunki konta

    Jakto dlaczego ? Chcą zarobić na odsetkach od debetu. Co w tym dziwnego ?

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2004-03-30 08:08:32
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Tue, 30 Mar 2004 09:45:36 +0200, Segoy wrote in nessage
    <c4b8lg$pa$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    >Oferta specjalna. Debet na telefon.
    >
    >co o tym myślicie? dostaliście również tego typu oferty na mBiznes?

    Tak, dostałem. Ale 16,5 % to dla mnie nie atrakcja.

  • 4. Data: 2004-03-30 14:12:24
    Od: "Segoy" <r...@p...bg.univ.gda.pl>

    Użytkownik "zoil" <p...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > Tak, dostałem. Ale 16,5 % to dla mnie nie atrakcja.

    Jak dla mnie to argument bez sensu. Owszem - 16,5% to sporo, ale przecież
    nikt nie każe ci z tego kredytu korzystać, a jego otrzymanie i posiadanie
    nic cie nie kosztuje. Ot taka rezerwa na czarną godzienę. Dlaczego z niej
    rezygnować?

    Segoy

  • 5. Data: 2004-03-30 14:14:56
    Od: "Segoy" <r...@p...bg.univ.gda.pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    > Jakto dlaczego ? Chcą zarobić na odsetkach od debetu. Co w tym dziwnego ?

    ano to że gdyby było to takie oczywiste to rozdawaliby debety na prawo i
    lewo bo przecież im więcej ludzie napożyczają tym więcej zarobią na
    odsetkach.
    tak się jednak nie dzieje - o dsd trzeba powalczyć, a każda jego podwyżka to
    weryfikacja twoich zdolności spłaty i dodatkowe formalności.
    a tu? proponują sami, dużo i nic nie trzeba wykazywać, udowadniać ani
    wypełniać.
    i to jest w tym dla mnie zaskakujące.

    Segoy

  • 6. Data: 2004-03-31 15:21:22
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Segoy" <r...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > weryfikacja twoich zdolności spłaty i dodatkowe formalności.
    > a tu? proponują sami, dużo i nic nie trzeba wykazywać, udowadniać ani

    No przecież Ci napisali, że jesteś aktywnym użytkownikiem, więc co Cię tak
    dziwi? Sprawdzili Twoją historię konta i uznali, że się opłaca, bo masz
    odpowiednie przepływy. A wszystkim nie dają, bo byłoby to zbyt duże ryzyko,
    którego nie wynagrodziłyby odsetki.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-03-31 23:59:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Segoy" <r...@p...bg.univ.gda.pl> writes:

    > Ale
    > dlaczego akurat teraz... przecież i tak mają super warunki konta
    > gospodarczego.

    Przesadzasz. Brak operacji gotowkowych, tylko konta dla osob fizycznych,
    brak jakichkolwiek uslug dodatkowych oprocz chyba kart VE (chyba nie
    maja nawet zadnej debit VC?).
    Aaa... jakies waluty, przelewy m-n? Tez chyba nie?

    Jesli ktos tylko placi ZUS i podatki, a sam dostaje przelewy,
    najlepiej zawsze w terminie i od niewielu klientow, to moze byc.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH