  • 1. Data: 2013-01-21 07:45:27
    Temat: mBank, mSaver - odsetki i reklamacja
    Od: Maruda <m...@n...com>

    Zgłosiłem reklamację 8 stycznia (za mało odsetek). mlinka tylko
    stwierdziła, że "faktycznie, coś się tych odsetek za mało naliczyło".
    Odpowiedź dostałem dzisiaj:

    [CYT]
    Na wstępie przepraszam, za wszelkie niedogodności, jakie wynikały dla
    Pana z zaistniałej sytuacji.

    Uprzejmie informuję, że oprocentowanie na rachunku mSaver zostało
    podniesione do wysokości 7% w skali roku dnia 02.01.2013 roku.
    Jednocześnie informuję, że w dniu xx.01.2013 roku zostały zaksięgowane
    odsetki w wysokości xx,xx PLN, stanowiące różnicę w naliczonym już
    oprocentowaniu.
    Pragnę również wyjaśnić, ze przyczyną zmiany oprocentowania na rachunku
    mSaver był incydentalny błąd systemu informatycznego.

    Mam świadomość, że niezależnie od podejmowanych przez nas obecnie
    działań opisana sytuacja mogła w Pana opinii wpłynąć negatywnie na
    wizerunek naszego Banku. Chciałabym jednak zapewnić, iż bardzo zależy
    nam, aby Klienci mBanku czerpali z kontaktów z nami nie tylko korzyści
    finansowe, ale także satysfakcję z poziomu i jakości obsługi, dlatego
    Pana zgłoszenie zostało potraktowane z najwyższą starannością i
    niezwłocznie podjęte zostały działania wyjaśniające i naprawcze, które
    wyeliminują w przyszłości podobne zdarzenia.

    Ufam, iż powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pana kompletne i wyczerpujące.
    [/CYT]

    ... na moją opinię pozytywnie wpłynęłoby jakieś drobne zadośćuczynienie :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 2. Data: 2013-01-26 15:49:42
    Temat: Re: mBank, mSaver - odsetki i reklamacja
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > ... na moją opinię pozytywnie wpłynęłoby jakieś drobne zadośćuczynienie :)
    np. kopniak w tyłek? ;)
    nie wierz w cuda, oni i tak sporo kasy wyłożyli dla magika po psychologii,
    który wyczarował im taki tekst do wklejania w emaile.