  • 21. Data: 2010-06-08 12:19:23
    Temat: Re: mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Clegan <c...@g...com> napisał(a):

    > Chcesz powiedzieć że zlikwidowana lokata sama się odtworzyła z nowym
    > % ?
    Niestety nic się samo automagicznie nie założyło. Zlikwidowałem normalna
    jednodniową i założyłem promocyjną, która od razu była widoczna na liście
    lokat z 4% zamiast 3.5%, pomimo, że nie dostałem żadnego maila.
    A maile ostatecznie przyszły obydwa tyle że z jakimś 20 minutowym
    opóźnieniem. Kilku nie próbowałem zakładać.

  • 22. Data: 2010-06-08 15:21:59
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    On 8 Cze, 09:42, Mindek <m...@g...com> wrote:

    > Ale te 4.55% w EB ma limity, co zrobić z nadwyżką?

    Rozumiem, że ta nadwyżka to >300 000 PLN (w przybliżeniu). Ja bym to
    ulokował w OF (dopóki jeszcze jest 5,65% netto). Chyba że CAŁOŚĆ
    posiadanej kasy może być potrzebna "z dnia na dzień" - bez możliwości
    zaplanowania tego terminu(?); szczerze jednak wyznam, że niezwykle
    trudno mi sobie taką sytuację wyobrazić...

  • 23. Data: 2010-06-08 17:13:35
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    Paweł Muszyński pisze:

    > Ja niestety skasowałem maila z komunikatem :-(
    > Ciekawe, czy link ten jest spersonalizowany - czy ktoś mógłby wkleić tu
    > swój?

    A nie mówiłem? ;) Ale jak radzili koledzy jest jeszcze mLinia.

    --
    pozdrawiam
    Ralf

  • 24. Data: 2010-06-08 22:50:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 07 Jun 2010 19:31:47 +0200, Ralf napisał(a):
    > http://www.mbank.pl/download/promocje/Regulamin-prom
    ocji-twoj-wyzszy-zysk.pdf
    > Chyba testują czy ktokolwiek czyta komunikaty :) Po usunięciu komunikatu nie
    > ma możliwości założenia promocyjnej lokaty.

    Ten ich system komunikatów to jest taka porażka, że trudno się dziwić
    ludziom którzy je kasują :) Gorzej tego nie mogli zrobić... A nie, mogli -
    np. potwierdzanie usunięcia komunikatu kodem SMS :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 25. Data: 2010-06-09 17:24:58
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mindek <m...@g...com> wrote:
    > Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.

    Po każdym założeniu lokaty 4.5% w mbanku trzeba się na nowo zalogować,
    trochę bez sensu.

    a.

  • 26. Data: 2010-06-09 17:40:34
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 8 Cze, 13:22, Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>
    wrote:

    > Ja niestety skasowałem maila z komunikatem :-(
    > Ciekawe, czy link ten jest spersonalizowany - czy ktoś mógłby wkleić tu
    > swój?

    Kazdy moze sprobowac wypelnic. Moze odsiewa przy logowaniu...
    https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/in
    dex.html

    MK

  • 27. Data: 2010-06-09 18:14:53
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-06-09 19:24, Wemif pisze:
    > Po każdym założeniu lokaty 4.5% w mbanku trzeba się na nowo zalogować,
    > trochę bez sensu.

    Bez sensu to jest jak przychodzi mail, że wniosek zatwierdzony a lokaty
    niet. Ja tam prosić nie będę. Wczoraj byłem w Polbanku.

    --
    Raf

  • 28. Data: 2010-06-10 21:00:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 9 Jun 2010 10:40:34 -0700 (PDT), MK napisał(a):

    > Kazdy moze sprobowac wypelnic. Moze odsiewa przy logowaniu...
    > https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/in
    dex.html

    Widomości o promocji nie dostałem (i strzeliłem focha ;) ale ten link
    zadziałał i doklikałem się aż do wyboru konta. A że z próżnego i Salomon...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 29. Data: 2010-06-10 21:03:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 9 Jun 2010 17:24:58 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

    > Po każdym założeniu lokaty 4.5% w mbanku trzeba się na nowo zalogować,
    > trochę bez sensu.

    Aż takie dobre warunki dostałeś? ;)

    Ja tam się już przywitałem z EB. Dziwny ten token GSM.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 30. Data: 2010-06-10 22:05:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Borys Pogoreło wrote:

    dex.html

    > Widomości o promocji nie dostałem (i strzeliłem focha ;) ale ten link
    > zadziałał i doklikałem się aż do wyboru konta. A że z próżnego i Salomon...

    Ciekawe, jesli to zadziala, to znaczy, ze informatycy do zwolnienia.