  • 1. Data: 2010-06-07 13:39:49
    Temat: Wiśnie, wisnie -- kiedy wiśnie z sadu Zachodniego? ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy ktoś wie, kiedy BZ WBK zaprosi na wiśniobranie? :)
    W czerwcu słać tego tałzena czy liczyć na szybkie zamknięcie konta? :)

    --
    ^ * 724 wczoraj było bardzo dobrze,
    lecz byłem
    | . . ' . . . . . .06 dni 710 w parku, wśród ludzi, :) co P
    S N P
    P . . . . . ----> 700 daje się zauważyć w PEFach, 4
    5 6 7
    E 19 22 28 . . . 05 690 które spadły aż do 670 oraz B
    C D E
    F 2526 01 03 .`'.-. 680 ._. w samopoczuciu
    .-.
    l 21 24 29 31 04 07 .'O`-' 670 ., ; o.' eneuel@@gmail.com
    '.O_'
    / 23 30 02 `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~
    o.`.,
    m 18 20 27 o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;.
    .;\|/,...

  • 2. Data: 2010-06-07 18:56:18
    Temat: Re: Wiśnie, wisnie -- kiedy wiśnie z sadu Zachodniego? ;)
    Od: "ktojakniemy" <k...@g...com>

    Według regulaminu, do końca miesiąca mają wsypać do koszyka.
    Na Twoim miejscu przelałbym coś, wszakże wypowiedzenie trwa 60 dni. Optymalnie
    jest przelać tysia w czerwcu, wyciągnąć kasę ze ściany, zarżnąć świnkę, na
    początku lipca przelać ponownie, po czym iść do oddziału, wyciągnąć kasę i przy
    okazji zamknąć rachunek:)
    Oczywiście, można świniobicie wcześniej urządzić, jeśli ktoś w kolejkach stać lubi.

  • 3. Data: 2010-06-07 19:21:57
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    ktojakniemy <k...@g...com> napisał(a):

    > Na Twoim miejscu przelałbym coś, wszakże wypowiedzenie trwa 60 dni.

    30 dni.

  • 4. Data: 2010-06-07 19:21:58
    Od: " jk" <j...@g...pl>

  • 5. Data: 2010-06-07 19:41:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " jk" <j...@g...pl> writes:

    > 30 dni.
    #v+

    [..]
    § 28
    1. Zamknięcie konta następuje z chwilą:
    1) rozwiązania Umowy,
    Umowa może by rozwiązana przez każdą ze stron za 6-
    tygodniowym wypowiedzeniem, o ile nie postanowiono inaczej
    w zalączniku, określającym dany rachunek lub za
    porozumieniem stron.

    #v-

    Jest jakiś załącznik do tej promocji?

    KJ

    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with
    a blue-elephant gun.

  • 6. Data: 2010-06-07 19:49:50
    Od: "ktojakniemy" <k...@g...com>

    Uprzedziłeś mnie, sam także już spojrzałem do regulaminu. Pamiętałem w każdym
    razie, że okres wypowiedzenia jest niestandardowy.
    Co do wstawki odnośnie promocji, to nie posiadam. Aczkolwiek pamiętam (heh), że
    do końca miesiąca następującego po spełnieniu warunków stówka ma zostać
    wypłacona. Faktem jest, że przydałoby się to mieć na piśmie. Choćby cyfrowym.

  • 7. Data: 2010-06-07 19:56:42
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

> [...]
    > tygodniowym wypowiedzeniem, o ile nie postanowiono inaczej
    > w zalączniku, określającym dany rachunek lub za

    Jest załącznik do m.in. konta W&Z:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/zal
    acznik_do_regulaminu_kont.
    pdf

    Punkt nr 11.

  • 8. Data: 2010-06-07 21:51:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ktojakniemy" 6...@n...onet.pl

> [...]
    > oddziału, wyciągnąć kasę i przy okazji zamknąć rachunek:)
    > Oczywiście, można świniobicie wcześniej urządzić, jeśli

    Przelać powrotnie (z BZ WBK) można z oszczędnego -- raz w miesiącu za darmo.
    A oszczędnych można mieć wiele, więc i lać można wielokrotnie..

    Więc zapytam inaczej -- kiedy można zrezygnować z karty
    debetowej, która chyba kosztuje 3 złote miesięcznie?

    --
    ^ * 724 wczoraj było bardzo dobrze,
    lecz byłem
    P . . ' . . . . . .06 dni 710 w parku, wśród ludzi, :) co
    N P W S
    E . . . . . ----> 700 daje się zauważyć w PEFach,
    F 19 22 28 . . . 05 ' 695 które spadły aż do 695 max,
    6 7 8 9
    2526 01 03 .`'.-. 680 650 ._. min i w
    samopoczuciu .-.
    l 21 24 29 31 04 .'O`-' 670 ., ; o.'
    eneuel@@gmail.com '.O_'
    / 23 30 02 `-:`-'.'660'`\.'`.'
    ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    m . 20 27 07 o'\:/.d..650.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ;
    ;..;\|/,..

  • 9. Data: 2010-06-08 18:40:59
    Od: "ktojakniemy" <k...@g...com>

    > Więc zapytam inaczej -- kiedy można zrezygnować z karty
    > debetowej, która chyba kosztuje 3 złote miesięcznie?

    Jak dla mnie, to można z niej było od razu zrezygnować - wszakże w warunkach
    promo nie było niczego o używaniu tej karty, a o zamówieniu jeno.
    Jeśli Ci więc ta karta świni w portfelu, zamknięcie jej nie powinno przeszkodzić
    w rychłym powitaniu cyfrowego ekwiwalentu Władysława II J.

  • 10. Data: 2010-06-08 20:51:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ktojakniemy" 6...@n...onet.pl

    > Jak dla mnie, to można z niej było od razu zrezygnować - wszakże w warunkach
    > promo nie było niczego o używaniu tej karty, a o zamówieniu jeno.

    :)

    > Jeśli Ci więc ta karta świni w portfelu, zamknięcie jej nie powinno przeszkodzić
    > w rychłym powitaniu cyfrowego ekwiwalentu Władysława II J.

    Czyli jestem na sporym minusie!!! (względem wiadomego pułapu -- co za wstyd!!!)

    Chyba idę lać. :) Chyba, bo pewnie EB nie pozwoli o tej porze na lanie. :)
    A ja mam teraz tylko w EB i nieco ponad tałzena w mBanku (ale leję na dwie
    świnki, więc nieco więcej niż jeden tałzen to za mało) oraz jakieś drobiazgi
    w innych bankach...

    --
    ^ * 724 w niedzielę było b.
    dobrze, lecz byłem
    P . . ' . . . . . .06 dni 710 w parku, wśród ludzi, :)
    co N P W S
    E . . . . . ----> 700 daje się zauważyć w
    PEFach,
    F 19 22 28 . . . 05 ' 695 które spadły drastycznie
    :) 6 7 8 9
    2526 01 03 . .`'.-. 680
    .-.
    l 21 24 29 31 04 .'O`-' 675 ., ; o.'
    eneuel@@gmail.com '.O_'
    m . 20 27 0708 o'\:/.d..654.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,..