  • 1. Data: 2020-08-14 21:13:54
    Temat: płacenie telefonem.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    xiaomi mi5, lineage15, dostęp to roota wyłączony.
    millenium - płantości telefonem z ich aplikacją działały dwa lata bez
    zająknięcia. Alior - telefon ma modyfikowane oprogramowanie - spadaj.
    Więc podłączyłem kartę z aliora do google pay - działa. działało 3
    miesiace. kilka dni temu komunikat - telefon nie spełnia wymagań
    bezpieczeństwa. odinstalowałem, zainstalowałem - spełnia da się płacić.
    dzisiaj w mcdonaldzie: tym razem nie możesz zapłacić telefonem. ale ze
    byłem głodny poszedłem do kfc - płatność zrealizowana bez problemu.
    plastikowej karty nie używam.
    Też macie takie chocki klocki z google pay?

    ToMasz

  • 2. Data: 2020-08-15 12:09:28
    Temat: Re: płacenie telefonem.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 14 sierpnia 2020 21:13:57 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > plastikowej karty nie używam.
    > Też macie takie chocki klocki z google pay?

    Twardymś antyplastikowcem żeś waść ;>
    A czemu się na milka obraziłeś, skoro działało?
    Alior w czymś lepszy?
    Przywiązany jesteś jakoś?
    Bo może spróbuj:
    - santandera - darmowy ROR, darmowa debetówka HCE, łatwo o darmową kredytówkę
    (warunek 10 pyk/mc i dają "na klik", i jeszcze moneyback), do KK też HCE w apce
    santander, poza tym wszystkie plastiki działają w google pay (własną apką płaci się
    trochę inaczej niż GP),
    - mbanku,
    - citi,
    - bnp paribas.

  • 3. Data: 2020-08-15 20:24:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Twardymś antyplastikowcem żeś waść ;>
    nie. często nie mam portfela.
    > A czemu się na milka obraziłeś, skoro działało?
    nie przedłużyli mi 3% na kredytówce
    > Alior w czymś lepszy?
    tak. +200 za otwarcie, ale płacić trzeba. no i zwracają 1% za płatność
    telefonem, NIE zwracają za płatność kartą
    > Bo może spróbuj:
    spróbuję jak dadzą payback albo kasę za otwarcie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2020-08-16 10:13:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 15 sierpnia 2020 20:24:23 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > nie. często nie mam portfela.

    Kartę wkłada się pod klapkę od baterii ;>

    > nie przedłużyli mi 3% na kredytówce

    O, a jakto dostałeś?

    > tak. +200 za otwarcie, ale płacić trzeba. no i zwracają 1% za płatność
    > telefonem, NIE zwracają za płatność kartą

    W różowym T podobno wciąż zwracają 5%, ale jakoś nie mogę się przekonać.

    > spróbuję jak dadzą payback albo kasę za otwarcie.

    To santander (możesz z mojego polecenia założyć - nr 1013777859):
    - za konto chyba wciąż są promo na start,
    - za KK visa silver pajacyk - 150zł za wyrobienie dodatkowej, 50zł za wyrobienie
    mobilnej, 12 miesięcy moneyback 1% max. 50zł/mc (liczą się płatności główną,
    dodatkową i mobilną, więc również google pay), 2 lata bezpłatności.

    Citi też ma promocje KK na start.
    bnp ciągle ma promocje konta na start, czsem też KK.