  • 11. Data: 2020-08-25 13:37:45
    Temat: Re: [mBank] logowanie
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Tue, 25 Aug 2020 10:49:30
    From: zaqu
    > Korzystasz może z uBlocka? Widzę, że zauktalizoawała się lista filtrów
    > do tego prace serwisowe mBanku i miałem to samo. Zmodyfikowałem jeden
    > filtr w wszystko wróciło do normy.

    Który?

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 12. Data: 2020-08-25 14:10:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 sierpnia 2020 13:27:29 UTC+2 użytkownik stejaz napisał:
> [...]
    strony otwartej jeszcze przed weekendem, po staremu - pytanie o ew. "zaufywanie" lub
    dostęp jednokrotny.
    przeglądarka nie jest zaufana, banki działają w trybie prywatnym) można logować się
    "zaufanie", czyli bez SMS - czyli jak to w mBąku ;>

    > jak się nie ma FB...
    >
    > https://businessinsider.com.pl/finanse/klienci-mbank
    u-z-dostepm-do-cudzych-rachunkow/tlf2s5w

    A co ma do tego FB?
    Oraz zalinkowany tekst?
    Oczywiście śmieszny fail mBąka, ciekawe, czy im się zresetował (wtedy dostęp
    straciliby najstarsi klienci - choć może trafiło np. na tych z d. multibanku?) czy
    też gdzieś przeskoczył?
    Ale problem opisany przez OP wynika najprawdopodobniej z filtrów adblocka.

  • 13. Data: 2020-08-25 15:43:43
    Od: zaqu <r...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 sierpnia 2020 13:37:46 UTC+2 użytkownik Dominik 'Rathann'
    Mierzejewski napisał:
    > Date: Tue, 25 Aug 2020 10:49:30
    > From: zaqu
    >
    > Który?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Dominik

    Wiedziałem, że padnie takie pytanie. ale wcześniej pisałem z pracy, więc wiadomo :)

    Jeśli dobrze odszukałem w rejestratorze modyfikowanych filtrów to jest ten:

    @@||online.mbank.pl/venezia/fingerprint.js$script,do
    main=online.mbank.pl

    chociaż wydaje mi się że był jeszcze jeden, jakiś z końcówka *.js.
    Musisz zobaczyć w rejestratorze, który jest podświetlany na czerwono i zmienić we
    właściwościach z "blokuj" na "zezwalaj".
    Pozdrawiam.